مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

آغاز ترم 2

سلام بر شاگردان و اساتید محترم

همونطور که میدونید تعداد دانش آموزان به حد نساب رسیده در نتیجه اغاز ترم 2 را به همه تبریک میگم.تمامی اساتید و دانش آنوزان در قسمت نظرات همین پست حاضری خود را بزنند.هر استادی که حاضری نزند برایش مرخصی رد میشه و هر دانش آموزی که حاضری نزند اخراج خواهد شد.اساتید میتوانند به دانش آموزان تکلیف بدند و امتحان مستمر بگیرند.

برنامه درسی ترم 2

نام درس                                        تاریخ تدریس

پیشگویی(پروفسور دلاکور)                1392/7/30(3شنبه)

 جادو برای مبارزه(پروفسورکارکاروف)     1392/8/1(4شنبه)

آشنایی با چوبدستی ها(آلبوس پاتر)   1392/8/3(جمعه)

پیشگویی(پروفسور دلاکور)                 1392/8/8(4شنبه)

آشنایی با چوبدستی ها(آلبوس پاتر)   1392/8/10(جمعه)

جادو برای مبارزه(پروفسور کارکاروف)     1392/8/12(1شنبه)

تاریخ امتحانات پایانی

نام درس                       تاریخ امتحان پایانی

 جادو برای مبارزه             1392/8/14(3شنبه)       

آشنایی با چوبدستی ها  1392/8/15(4شنبه)

پیشگویی                     1392/8/17(جمعه)

توجه:اساتید در روز امتحان تدریستون رو بردارید

هر استادی که با تاریخ تدریسش مشکل داره بگه تا تغیرش بدم

نظرات 19 + ارسال نظر
راشن یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 21:12

حاضر

ترم 2 که تموم شده برا کی حاضری میزنی

ggggggggggggggggg چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 14:31

ببخ شید از حر فایی که تو سایت زدی منم توسایت خودم زدم نظرت درباره ی مشورت با هم چیه

سلام دوست عزیز
من شما رو به جا نمی آرم
میشه خودتونو معرفی کنین؟

alex dlacor چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 18:20

salam
Mazerat mikham.dirooz netam vasl nabood va 6 residam.
Khaley mazerat mikham.

خواهش می کنم

hermioni سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 15:56 http://z-diep.blogfa.com

salam hatman dalile khobi dare ke nabode tadris kone age mishe profesor jaksono bargardonid

سلام
من گفتم اگه مشکلی داره بگه...همین حالا هم اگه دلیل قانع کننده ای بیاره می پذیرم

یلدا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 21:43 http://dokhmal73.blogfa.com

خودتونو مسخره کردین؟
اینا چیه مینویسی؟یعنی چی شروع ترم دوم؟
داداشم ول کن نیس فک میکنه شماها واقعا جادوگرین میگه میخواد مثل شما جادوگر بشه لطفا بیا وبم و بهش بگو که حرفاتون همش واسه سررگرمیه فقط

البته که سرگرمیه.

الکساندرا دلاکور دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 21:26

با سلام
من روز چهارشنبه ساعت 5 می رسم.ببخشید که گذاشتن درس ها دیر انجام می شه.(درس آماده هست ولی ثبت موقته.)

می تونید بهش تایم بدید تا در زمان معین خودش بره تو وب

الکساندرا دلاکور دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 21:20

با سلام
نظرتون درباره ساخت قسمت هایی مثل محل خرید و بانک چیه؟
(اگه بخواین من این بخش ها رو می سازم و اکانت شما رو هم میدم.)

نظر خوبیه ولی در باره ساخت اینجور چیز ها وزارتخونه تصمیم می گیره
لینکش سمت چپ هست

hermioni دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 16:45 http://z-diep.blogfa.com

majonsazi tadris nashode

تذکر دادم
اگه تا 8 تدریس نشه یه فکری براش می کنم

مریم دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 00:37

خدا شفات بده
این قدر فیلم هری پاتر نبین

هر کسی نظری داره
نظرات محترمند و کاملأ شخصی
اگر شما به نظرات دیگران احترام نمی زاری که دلیل نمیشه بد باشند

elena hermaini دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 00:31

man kheili say kardam in nazaro be profesor jakson bedam cali nashod age tonestid az tarafe man vasaah bezarid(من سر کلاس شما حاضر بودم بلاگفا مشکل داشت نتونستم نظر بدم حاضرم
براى تکالیف نظر خصوصى بدیم؟؟؟
رنگش عسلى شد
اولّش سرفه ام گرفت خیلى شدید بود به محض اینکه سرفه کردنم بند اومد عین آهنى که به آهنربا جذب شه به سمت بالا رفتم بیشتر حرکاتم مثل تارزان شده بود
تند راه میرفتم و قدمام به طرز عجیبى کوتاه بودند پایین رفتن برایم مشکل شده بود
بعداز مدتى احساس کردم اون نیروی جاذبه برگشته و آروم افتادم زمین بعدش سرم گیج رفت واحساس برق گرفتگى کردم حالت موهام و ابروهامم بهم ریخت)

فکر کنم مشکل نظرات حل شده بازم سعی کن اگر نشد دیگه نمی شه کاری کرد

elena hermaini جمعه 3 آبان 1392 ساعت 15:15 http://z-diep.blogfa.com

salam man nemitonam to nazarsanji takalifamo anjam bedam

فعلأ تکلیف بقیه را انجام بده تا اون درست شه

hermioni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 14:39

hazer
kelas majonsazi baz shod vali dars khasi dade nashode taze hichkiam hazer nist

من تدریس رو چک کردم
درس داده شده
زیر"معرفی"

hermioni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 14:21

kelas maajonsazi chera baz nemishe?

برای بلاگفا یه مشکلی پیش اومده
انقدر برو تا بیاره

hermioni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 01:54

hermaini khabar nadare shoro shode emroz behesh khabar midam
chand jalase mishe gheibat kard?

نهایتأ 4 جلسه

hermioni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 00:35

man hastam
dir ke nakardam?

نه

النا بلک چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 20:03

من هستم

عالیه

ملیکا سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:02

دلم میخواست میتونستم این ترم هم باشم

الکساندرا دلاکور شنبه 27 مهر 1392 ساعت 19:21

سلام
حاضر هستم.

خیلی ممنون از پروفسور دلاکور

ایگور کارکاروف شنبه 27 مهر 1392 ساعت 16:17

حاضررررررررررررررررر

خیلی ممنون پروفسور کارکاروف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد