مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

لغو شدن ترم 5

سلام دوستان

این ترم لغو شد و به جاش ترم جدید از 28 خرداد شروع میشه

موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
astoria دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:51

ایول ...........به نفع من
من واسه اون موقع هستم
مرسی

V for vendetta شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 21:47 http://vforvendetta.blogfa.com/

سلام اسم من وی (V) هست.
من میخوام ثبت نام کنم.
جنس چوبدستی: چوب گردو و پر دم ققنوس

برای چوبدستی باید مشخصات بیشتری مثل اندازه،انعطاف پذیری و.. بدی و اسمت هم باید از اسامی فیلم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد