مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

کارنامه

سلام دوستان

این ترم چون توی مدارس مشنگی تدریس داشتیم در مورد نمراتتون نگران نباشید چون حتمأ ترم بعد جبران می کنید.ولی قبل از اینکه کار نامه ها رو بدم لازم دونستم چند نکته اعلام کنم:

1-جادو آموزان"جیمز""رزی ویزلی" و"النا بلک"اخراج شدند(النا بلک اگر دلیل قانع کننده ای ارائه دهند از اخراجشان صرف نظر می کنم ولی در مورد 2 تای اولی هیچ تجدید نظری وجود نخواهد داشت)

2-همانطور که خیلی هاتون می دونید پروفسور جکسون بدلیل عدم مسئولیت پذیری اخراج شدند در نتیجه تا اطلاع ثانوی معجون سازی نداریم

3-می خوام یه نظر سنجی بکنم راجع به اینکه جلسات ترم بعد چه روزی باشه؟من خودم تصمیم گرفتم 4شنبه/5شنبه/جمعه بزارم ولی ممکن بعضی ها 5شنبه ها تعطیل نباشند یا نتوانند جمعه ها شرکت کنند به هر حال(هم معلمین و هم جادو آموزان)نظرات خودشون رو اعلام کنند تا نه سیخ بسوزه نه کباب.

کارنامه:

النا هرمانی

نام درس           نمره مستمر      نمره پایانی   میانگین نمره 

جادو برای مبارزه       20                    0                 10 

پیشگویی                 19/5               19/5           19/5

آشنایی با چوبدستی ها 12                12              12

معدل:13/83

کارنامه:

هرمیون

نام درس          نمره مستمر       نمره پایانی   میانگین نمره

جادو برا مبارزه          20                     5                12/5

پیشگویی               19/5                 19/5             19/5

آشنایی چوبدستی    15                    12               13/5

معدل:15/16

کارنامه:

جینی

نام درس           نمره مستمر    نمره پایانی     میانگین نمره

جادو برای مبارزه           20              8                    14

پیشگویی                    16              12                  14

آشنایی با چوبدستی ها 9              5/5                 7/25

معدل کل:12

.....................................................

نمره پایین تر از 14 در یک درس نشانه ضعف در آن درس است و نیازمند تمرین بیشتر است

نظرات 8 + ارسال نظر
راشن یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 21:08

پروفسر جلسه ی اخر من هم بودم پرو فسر میشه بقیه رو تنبیح کنید فقط من و هرماینی امدیم

کدوم ترم رو میگی

الکساندرا دلاکور شنبه 30 آذر 1392 ساعت 17:43

سلام
امروز همه امتحان دادند و الان نتایج رو می ذارم.
فقط جینی گفت که اینترنتش قطع بود و نتونست درسا رو بخونه.
(جلسه آخر فقط هرمیون شرکت کرد.می شه این قسمت از نمره کلاسی رو به بقیه ببخشم و به خاطر حضور هرمیون بهش امتیاز بدم؟)

ممنون پروفسور
در باره ی جلسه آخر حق اتخاب با خودتونه ولی مجازاتی باید براشون در نظر گرفته بشه....
پ.ن:نمرات پایانی النا هرماینی و جینی مشخص نبود

♥جینی♥ شنبه 30 آذر 1392 ساعت 17:24

کارنامه ها رو لطفا بدین

یه مشکلی در ارائه نمرات پیش اومده....احتمالأ فردا کارنامه ها رو بدم

Astoria پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 13:36

منم میگم همون ۴شنبه۵شنبه جمعه عالیه از اول و وسط هفته که بهتره

ok

hermioni سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:37 http://www.beh-dastan.blogfa.com

man ba 4/5shanbe moafegham vali ba jome na chon fardash koli dars darim

باشه

elena hermaini سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:35 http://www.die z-p.blogfa.com

manam hamoon se rozo moafegham

باشه نظرت رو بررسی می کنم

ایگور کارکاروف شنبه 18 آبان 1392 ساعت 21:17

سلام جناب مدیر
من برام راحت تره که همون 4شنبه/5شنبه/جمعه باشه چون وقت آزاد تره و بالاخره تمرکز بچه ها هم بیشتر
راسی ترم جدید از کی شروع میشه؟

خیلی خوب نظرتون مورد بررسی قرار می گیره
هنوز زمان دقیق شروع ترم جدید معلوم نیست ولی اگه تا 5شنبه این هفته شروع نشد حتمأ از 4شنبه هفته آینده آغاز می شود

♥جینی♥ شنبه 18 آبان 1392 ساعت 20:07

حتی اگه هر روز هم باشه من می توانم بیام در مواقع استراحتم ولی اگه سه روز آخر هفته باشه چه بهتر

باشه
فعلأ خودم هم به 3 روز آخر هفته فکر می کنم ولی خوب نظر بقیه هم محترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد