مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

پیغام های خصوصی

سلام

لازم دونستم یک نکته رو یادآورد بشم

دوستانی که میخواهند ثبت نام کنند یا برای استادی درخواست بدند از طریق نطات وارد عمل بشند نه پیغام خصوصی چون اگر مشخصاتشون کامل نباشه من نمیتونم بهشون جواب بدم

ممنون

نظرات 1 + ارسال نظر
استاد تام ریدل یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:55 http://tamridel.blogfa.com/

به نام خدا
با سلام .من می خواستم مدیر شوم اما یکی دیگر مدیر شده است من میخواهم مدیر 2 شوم یعنی دستیار مدیر لطفا رمز و نام کاربری را به ایمیل من بفرستید یا یک نظر خصوصی برای وبلاگ من بفرستید جناب پرفسور albos severus potter

اشون فعلأ ایمیلشون رو ندادند.اگه تا فردا خبری ازشون نشد رمز و پسورد رو میفرستم برای شما
برای مدیر دوم شدن هم با ایشون صحبت کنید(اگه مدیر شدند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد