مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

تعطیل

بچه ها من بدلیل یک سری مشکلات نمیتونم به مدیریت مدرسه ادامه بدم.اگه کسی هست که میخواد به جای من مدیر بشه بگه تا من اون رو مدیر کنم در غیر اینصورت مدرسه در 8 تیر 93 بسته میشه

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا پاتر سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 16:07 http://www.mahstan11.blogfa.com

ایملمو نوشتم
خواهش میکنم

فرستادم

مهسا پاتر شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:03 http://www.mahstan11.blogfa.com

سلام با این که من هنوز تحصیل در این مدرسه رو شروع نکردم ولی میخوام برای این که مدرسه باز بمونه به جات مدیر بشم.تمام سعی خودمو میکنم. مثل هری پاتر که در قسمت حفره ی اسرار آمیز نذاشت که مدرسه بسته بشه.

خیلی ممنونم ازت
ایمیلت رو بده تا یوزر پسورد رو برات بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد