مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

آغاز ترم جدید

سلام دوستان

برای غیبت چند روزه ای که داشتم عذر میخوام.همونطور که از اسم پست مشخصه آغاز ترم جدید نزدیک ولی قبلش باید چند نکته  را بگم:

1-پروفسور مینوا مک کوناگل از ترم جدید درس تغییر شکل رو تدریس می کنند و سرپرست گروه گرنجر هستند

2-از این ترم چون برای تمامی گروه ها سرپرست انتخاب شد امتیاز های گروه ها حساب و در پایان ترم جام قهرمانی به یکی از گروه ها داده میشود.اساتید محترم هر گاه خواستید از گروهی امتیاز کم یا زیاد کنید با ذکر دلیل به من اطلاع دهید تا تغییرات را در امتیازات انجام دهم

3-در حال حاضر امتیاز های همه گروه ها 500 و برابر است.

4-به احتمال زیاد این ترم اردوی کنار دریاچه هام داریم

5-دانش آموزانی که 5 ترم بخوانند میتوانند تعیین رشته کنند و در نهایت فارق التحصیل بشوند.در حال حاضر هیچ دانش آموزی 5 ترم نخوانده است باید دروس عمومی را بخواند ولی از ترم های بعد دانش آموزان که بیش از 5 ترم خوانده اند تعیین رشته می کنند(اطلاعات بیشتر رو بعد میدم)

برنامه درسی ترم 4

نام درس                           تاریخ تدریس

آشنایی با چوبدستی ها      4شنبه(1392/11/2)

پیشگویی                          5شنبه(1392/11/3)

جادو برای مبارزه                 4شنبه(1392/11/9)

ورد های جادویی                 5شنبه(1392/11/10)

تغییر شکل                         4شنبه(1392/11/16)

پیشگویی                          4شنبه(1392/11/23)

جادو برای مبارزه                 5شنبه(1392/11/24)

تغییر شکل                        4شنبه(1392/11/30)

ورد های جادویی                5شنبه(1392/12/1)


تاریخ امتحانات:

نام درس                              تاریخ امتحان

پیشگویی                           5شنبه(1392/12/8)

تغییر شکل                         4شنبه(1392/12/14)

آشنایی با چوبدستی ها      5شنبه(1392/11/15)

ورد های جادویی                4شنبه(1392/12/21)

جادو برای مبارزه                5شنبه(1392/12/22)

.........................................................................

هر استادی که با تاریخ تدریسش مشکل داره بگه تا عوضش کنم

نظرات 14 + ارسال نظر
الکساندرا دلاکور پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 15:08

سلام
امروز این مدرسه رو دیدم که پست هاش کاملا شبیه این جاست.
http://eslitrinjadoo.blogfa.com/

ممنون بابت اطلاع رسانی
این دیگه دزدیه

darya یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 18:53

سلام اینه پست پنجمی:
http://asrejadoo2.blogfa.com/1392/09

مرسی
البته الان فعلأ بی نظمی های زیادی در مدارس مجازی وجود داره
هرکی یه وزارتخونه راه میندازه و چند تا مدرسه هم میرن زیر مجموعش و یه جای دیگه همین وضعیت.برای حل این موضوع وزارتخونه ها باید به یه توافق کلی برسن ولی فعلأ من تابع وزارت لرد اسپار هستم
با این حال ممنون بابت خبر.میتونی به وزارتخونه بگی تا خودشون یه فکری بکنن

darya شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:23

شما میدونید که از مدرستون کپی شده؟؟
مدرسه ای هست که نه تنها از مدرسه ی شما بلکه از مدرسه های دیگه هم کپی کرده...

اسمش چیه؟

پرفسورsnip دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 16:04 http://asrejadoo2.blogfa.com

سلام دوست عزیزمن هم یک مدرسه ی جادوگری دارم خوشحال می شم به وب من هم سربزنی.

من فقط مدارس مورد تأیید وزارتخونه رو لینک میکنم

آلیشیا اسپینت چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 17:24

امروز 16بهمن هست طبق برنامه الان باید کلاس نغییر شکل برگزار بشه اما مثل اینکه پروفسور مک گوناگال قصد ندارن کلاس ر برگزار کنند.
.
لطفا جهت برقراری کلاس اقدام کنید.
.
.
.
.
باتشکر
آلیشیا اسپینت.

بررسی شد

مک گوناگل سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 20:08 http://taghireshekl.loxblog.com/

یعنی همه ی کلاس ها فقط دو جلسه تدریس می کنند؟!

بله

آلیشیا اسپینت دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 18:17

پس خواهش میکنم مقام جانور شناسی رو تا پایان دوره درسیم به کسی ندید.

باشه

آلیشیا اسپینت جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 12:54

ولی خوشحال میشم

بعد فارق التحصیلیت منتظرتم

♥جینی♥ جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 00:03

اررو؟ایول

چی؟

آ لیشیا اسپینت پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 22:59

اخه هفت ترم؟؟؟میدونید با این ترما که فقط پنج شنبه ها و چهار شنبه هاست چقدر طول می کشه؟؟؟؟
البته قصد توهین ندارم و نداشتم ولی تو مدارس جادویی گزراندن تا سال ششم اجبار بود و هفتم اختیاری!!!ولی اگه برای تابستون استاد خواستید من هستم.قصد اعتراض و توهین نداشتم ببخشید
ممنون
شب خوش

فقط توی مدارس 5شنبه و 4شنبه هست توی تابستون هر روز کلاس داریم
نه ناراحت نشدم
توی کتاب هم که هری و بقیه سال 7 رو نخوندن برا این بود که مجبور بودن برم دنبال نابودی جان پیچ ها

آلیشیا اسپینت پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 22:09

سلام
ببخشید بازم مزاحم میشم سوالی داشتم
شما توی تعطیلات عید هم کلاس دارید؟؟
اگه اینطور باشه میتونم درس"پرواز"و"جانوران جادویی رو تدریس کنم اخه توش سررشته دارم.
البته اگه موافق باشید.
موفق باشید.

برای اینکه توی عید کلاس داشته باشیم یا نه باید نظر سنجی کنم
ولی حالا که دانش آموز شدی باید 7 ترم بگذرونی تا بتونی استاد شی

alexandra delakor دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 20:00

hazeram.
Ghaleb kheyly ghashang shode

ممنون الکساندرا

Astoria شنبه 28 دی 1392 ساعت 14:39

منم حاضری میزنم
باتشکر من از زمان تدریسم راضی ام
ایول

ممنون آستوریا

ایگور کارکاروف جمعه 27 دی 1392 ساعت 20:16

شما نگفتی حاضری بزن ولی من زدم

ممنون ایگور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد