مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

برگشتم

سلام من یه مدت اینترنتم قط بود ولی حالا برگشتم

2 نکته:

1-توی این مدت که نبودم چون ممکنه بعضی استاد ها مدرسه رو ترک کرده باشند میخوام همه چه دانش آموزان و چه اساتید در این پست حاضری بزنند

2-عزیزانی که میخواهند ثبت نام کنند یا درمورد نحوه ی ثبت نام سئوال دارند خواهشأ پیغام خصوصی نفرستند چون من نمیتونم بهتون ج بدم و در قسمت نظرات برای ثبت نام درخواست بدند

نظرات 8 + ارسال نظر
astoria شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 16:09

سلام من متاسفانه این ترمم نمیتونم تدریس کنم معذرت اما هروقت اوضاع اینترنتم درست شد میام
بای

موردی نداره

جاوید جم شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 15:15

من الان ثبت نام شدم؟

مشخصاتتون رو بدید تا بشید

مهسا پاتر پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 00:40

حاضر

ممنون

astoria چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 17:09

سلام من فقط حاضری میزنمو میرم،20خرداد سریع میام اینجا 19خرداد امتحانام تموم میشه،
حاضررررررررررررررررررررر

منتظریم

تام ریدل سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 09:37 http://tamridel.blogfa.com

وبلاگ ساخته شد اما هنوز خالی تاریخ تدریس را لطفا بگید


وبلاگ دفاع در برابر جادوی سیاه :http://tamridel.blogfa.com

ممنون
فعلأ یک پست معرفی بزارید.
ترم جدید از 28 خرداد آغاز میشه که تاریخ تدریستون رو تا 20 روز دیگه توی وبلاگ میزارم

الکساندرا دلاکور سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 08:45

سلام
من حاضر هستم.

ممنون پروفسور

تام ریدل دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 20:06

فردا وبلاگ دفاع در برابر جادوی سیاه حاضر است .

تام ریدل دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 19:13

نام : تام ریدل

چوب دستی : از چوب درخت بلوط وحشی و موی تک شاخ
19 سانتی متر انعطاف پذیر

در درس دفاع در برابر جادوی سیاه سر رشته دارم






من چند بار در خواست استادی درس دفاع در برابر جادوی سیاه را دادم اما شما تایید نکردید

شاید به دلیل قط اینترنت شما بوده

بله این مدت درگیر بودم نتونستم
یک وبلاگ بسازید و به همراه ایمیلتون در اختیار من بگذارید تا روند استخدامتون تکمیل بشه
در ضمن وبلاگی که میسازید فقط باید برای تدریس جادو باشه و نه چیز دیگری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد