مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

آغاز ترم 3

سلام دوستان.امیدوارم خوب و خوش باشین

بیشتر مدارس امتحانات میان ترمشون رو شروع کردند به همین دلیل من نظر سنجی کردم و نتیجه این شد که 3 روز آخر هفته برای روز تدریس انتخاب کنیم.ولی از آنجا امتحانات میان ترم بیشتر مدارس شروع شده من جمعه ها را هم حذف کردم.اینم برنامه درسی ترم 3

نام درس                           تاریخ تدریس

پیشگویی                          4شنبه(1392/8/29)

آشنایی با چوبدستی ها      5شنبه(1392/8/30)

جادو برای مبارزه                 4شنبه(1392/9/6)

پیشگویی                          5شنبه(1392/9/7)

جادو برای مبارزه                 4شنبه(1392/9/13)

آشنایی با چوبدستی ها      5شنبه(1392/9/14)

اینم برنامه امتحانیتون:

نام درس                          تاریخ امتحان

آشنایی با چوبدستی ها     4شنبه(1392/9/20)

جادو برای مبارزه                5شنبه(1392/9/21)

پیشگویی                         5شنبه(1392/9/28)

................................

1-هر استادی که با تاریخ تدریسش مشکل داره بگه تا تاریخ رو تغییر بدم.

2-دانش آموزان و اساتید مثل ترم قبل حاضری بزنند

.................................

موفق باشید

کارنامه

سلام دوستان

این ترم چون توی مدارس مشنگی تدریس داشتیم در مورد نمراتتون نگران نباشید چون حتمأ ترم بعد جبران می کنید.ولی قبل از اینکه کار نامه ها رو بدم لازم دونستم چند نکته اعلام کنم:

1-جادو آموزان"جیمز""رزی ویزلی" و"النا بلک"اخراج شدند(النا بلک اگر دلیل قانع کننده ای ارائه دهند از اخراجشان صرف نظر می کنم ولی در مورد 2 تای اولی هیچ تجدید نظری وجود نخواهد داشت)

2-همانطور که خیلی هاتون می دونید پروفسور جکسون بدلیل عدم مسئولیت پذیری اخراج شدند در نتیجه تا اطلاع ثانوی معجون سازی نداریم

3-می خوام یه نظر سنجی بکنم راجع به اینکه جلسات ترم بعد چه روزی باشه؟من خودم تصمیم گرفتم 4شنبه/5شنبه/جمعه بزارم ولی ممکن بعضی ها 5شنبه ها تعطیل نباشند یا نتوانند جمعه ها شرکت کنند به هر حال(هم معلمین و هم جادو آموزان)نظرات خودشون رو اعلام کنند تا نه سیخ بسوزه نه کباب.

کارنامه:

النا هرمانی

نام درس           نمره مستمر      نمره پایانی   میانگین نمره 

جادو برای مبارزه       20                    0                 10 

پیشگویی                 19/5               19/5           19/5

آشنایی با چوبدستی ها 12                12              12

معدل:13/83

کارنامه:

هرمیون

نام درس          نمره مستمر       نمره پایانی   میانگین نمره

جادو برا مبارزه          20                     5                12/5

پیشگویی               19/5                 19/5             19/5

آشنایی چوبدستی    15                    12               13/5

معدل:15/16

کارنامه:

جینی

نام درس           نمره مستمر    نمره پایانی     میانگین نمره

جادو برای مبارزه           20              8                    14

پیشگویی                    16              12                  14

آشنایی با چوبدستی ها 9              5/5                 7/25

معدل کل:12

.....................................................

نمره پایین تر از 14 در یک درس نشانه ضعف در آن درس است و نیازمند تمرین بیشتر است

اخراج برای همیشه

پروفسور جکسون اخراج شدند

امتحان معجون سازی لغو شد و فردا آخرین امتحانتون یعنی پیشگویی هست