مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

مژده شروع ترم اول

درود به تمام جادو آموزان عزیزی که تا حالا برای شروع کلاس ها صبر کردید ولی متاسفانه بدلیل کمبود دانش آموز و یا استاد ترم شروع نشد.از اونجا که شما دانش آموزان عزیز نمیتوانید بیشتر از این صبر کنید من تصمیم گرفتم که اگر تا قبل از شهریور تعداد اساتید و دانش آموزان به حد نساب رسید که کلاس ها را شروع میکنیم وگرنه اول شهریور کلاس ها شروع میشود حتی اگر یک دانش آموز و یک استاد باشد.پس مسلما تا کمتر از یک ماه دیگر تمام جادو آموزان این مدرسه سر کلاس هایشان هستند

تا اونموقع از دریاچه اطراف قلعه استفاده کنید


دوستدار شما:albos severus potter

موفق باشید


نظرات 6 + ارسال نظر
مک گوناگل دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 18:16

ایمیلتون به دستم نرسید.

دوباره میفرسم

مک گوناگل یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 13:35

سلام من چه شکلی باید گروهمو اداره کنم؟

من یه ایمیل برات فرستادم که اگه اونو تأیید کنی میتونی سالن عمومیو کنترل کنی

لی لی میسل جکسون شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:57

می گم چرا یک سری امتیازات هفتگی نمی زاری تووب ؟ امتیازاتم اساتید با نمره های بچه ها می زارن یعنی مثل هاگوارتز می شه تازه می تونی یک تست گروهبندی هم بزاری مغازه خربد وسایل بوباتون هم بزاری .سرسرای ورودی هم بزاری تازه کوییدیچ هم می تونی بزاری اتاق نیازمندی همهمین طور می تونی یک بانکم بزاری به یک اسم جدید که بچه ها خرید کنن و نقدار خرج شده ی پولو بهت بگن راستی یمی تونم سوال امتیازی هم بزارم؟ با یک روز نامه در باره ی معجون سازی ؟ راستی مهلت جواب سوالا چند روزه؟ می دونم خیلی حرف زدم سرت درد اومد اره؟

مهلت جواب دادن تا جلسه بعد/اگر چه بعضی از دانش آموزان کم لطفی میکنن/در مورد چیز های دیگه هم سرسرا ایده خوبی بود

لی لی میشل جکسون چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 21:59

سلام من می خوام یک صحفه جداکانه تو وبم بزارم ولی ادرس صحفه را می خواد من ادرس وبمو می نویسم ولی وقتی می زنم می نویسه فقط حروف انگلیسی مجاز است

خوب حروف انگلیسی بزار در ضمن یادم رفت بگم تو سرپرست گروه گرنجر هستی

لی لی میشل چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 12:07

ترم بعد کی شروع میشه؟

17 همین ماه

لیلی میشل سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 20:11

این ادرس کلاس معجون سازی
www.lylyroom.blogfa.com
الان می روم اولین بست کلاس معجون سازی رو توش می زارم

از ترم بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد