مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

سالن های گروه ها

با سلامی دوباره خدمت شما جادو آموزان عزیز

میخواستم بگم سالن های عمومی تمام گروه ها(پاتر/گرنجر/وبزلی/مالفوی/لانگ باتم) آماده شد و لینکشون در مدرسه هست. این سالن ها دارای چت روم اختصاصی هست تا شما دانش آموزان عزیز بتونید با هم مشورت و تبادل نظر کنین

       mlyn1abeubogp9ur975.jpg                                          

نظرات 5 + ارسال نظر
ملیکا سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:07

hermioni سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 14:59

kelasa key shoro mishe?
age shagerd kam darid shayad man betonam biaram

درود
هر وقت تعداد شاگر ها به 5 نفر برسه کلاسا رو شروع می کنیم/بله اگه می تونی شاگرد بیار
موفق باشی

hermioni یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:32 http://z-diep.blogfa.com

bebakhshid alan 15 mehre az kelasa aghab mondam?

نه عزیزم
اون مال ترم گذشته بود و کسی هم شرکت نکرد
شما میتونی از ترم آینده در کلاسا شرکت کنی

ایگور کارکاروف دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 11:13 http://magic-class.blogsky.com/

میخواستم کلاس جادو برای مبارزه رو تدریس کنم
چوبدستیم 27 سانته از چوب گوجه وحشی و ریسه قلب اژدها و انعطاف پذیر

درود پروفسور کارکاروف شما به عنوان معلم انتخاب شدید/وسرپرست گروه لانگ باتم هستید

لی لی میشل جکسون چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 21:11

ببخشید استاد یا پروفسور یا مدیر عزیز یا اصلا هرچی، میشه بگید کلاسا مون کی شروع میشه ؟ ان قدر صبر کردیم زیر پایمان علف سبز شد میشه لطفا سریعتر کلاسارو شروع کنید؟ من که منتظرم زود تر شروع شه راستی یک پیشنهاد به جای ثبت نظر میتو نید اسمشو جغد دانی هم بزارید والبته اگر جایی در نویسنده گی کمک خواستید من مایلم کمک کنم و البته چند داستان هم نوشتم که خیلی هم باحاله و البته تخیلم فوله فوله وبچه خواهرم هم به من رفته فرصت بدی نیست پروفسور جان!با احترام لی لی میشل جکسون

درورد بر شما جادوآموز عزیز/لازم به ذکر است که به محض اینکه برای 5 درس استاد یافت شود و تعداد دانش آموزان دستکم به 10 نفر برسد کلاس ها آغاز میشود/در مورد داستان هم شما میتوانید به سایت زیر بروید و در آنجا داستانتان را بگذاریذ/موفق باشید
http://harry-potter-new-story.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد