مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

تذکر مهم(حتما بخونین)

برخی دوستان که به مدرسه سر مزنند به این دلیل برای ثبت نام اقدام نمیکنند که میبینند آخرین پست این وب مال 2 هفته پیش است در نتیجه فکر میکنند وبلاگ فعال نیست.به همین دلیل لازم دونستم که این نکته رو گوشزد کنم که من هر روز به این وب سر میزنم و اگه مطلبی نمبزارم به این دلیل که مطلب قابل عرضی نمیبینم

دوستدار شما:albos severus potter

نظرات 3 + ارسال نظر
♥جینی♥ شنبه 11 آبان 1392 ساعت 18:22

من واسه ترم بعد هم ثبت نامم؟

بله

♥جینی♥ چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 17:58

کلاس پیشگویی هم یادش رفت تدریس کنه

تذکر دادم

♥جینی♥ دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 18:12

ترو خدا این کلاس معجون سازی کی تدریس میشه از ساعت 12 ظهر تا الان فقط دارم کلاسش را چک می کنم

میدونم
رسیدگی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد