مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

لیست ثبت نام شدگان و امتیازات گروه ها

            

نام                                            چوبدستی                                                                                 گروه

مری                         چوب گردو و پر دم ققنوس                     گرنجر

جینی                      چوب بلوط و پر دم ققنوس                      مالفوی

الیشا اسپینت           چوب بلوط و پر دم ققنوس                        پاتر

میویس                     چوب گردو و پر دم ققنوس                       ویزلی

دامبلدور                   چوب یاس کبود و پر دم ققنوس                 لانگ باتم

مهسا پاتر                 چوب سرخدار و ریسه ی قلب اژدها          گرنجر

فرد                          چوب گردو و پر دم ققنوس                      ویزلی

کلودین                     چوب گردو و پر دم ققنوس                      لانگ باتم

الیسا پاترونوس          چوب یاس کبود و موی تک شاخ              لانگ باتم

_____________________________________________________________________________

نام گروه                      امتیاز

پاتر                             500

گرنجر                          500

لانگ باتم                      500

مالفوی                        500

ویزلی                          500 

نظرات 114 + ارسال نظر
السا پاتروناس یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 13:22 http://www.you2030.mihanblog.com

ببخشید ما چه جوری تکلیف هامون میرسه دستمون؟ چه جوری سر کلاس حاضر میشیم که شما کارنامه هم میدین و چجوری به ما تدریس می کنین؟

توی هر کلاس زیر نظرات هر پست میتونید حاضری و تکلیف را ارائه کنید
و کارنامه ها توی همین وب قرار میگیره

السا پاتروناس یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 13:15 http://www.you2030.mihanblog.com

نام:السا پاتروناس
چوبدستی:از جنس یاس کبود با مغز موی تک شاخ 25 سانتی . انعطاف ناپذیر
گروه مورد علاقه : پاتر
نورو خدا منو بنداز تو گروه هری***ممنون

ثبت نام شدی
ولی متأسفانه باید بری توی لانگ باتم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 23:48

من میخوام ثثثثثثبت نام کنم لطفا بگید چجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما میگید که من توچه گروهی ام و چه چوبدستی دارم؟؟؟؟؟؟
یا خودم برای مثال اینجوری میگم:
مثلا:
چوبدستی............هست
گروه....هست
اره؟؟؟؟
لطفا کمکم کنیییییید

بله همینطوری دقیقأ

Astoria یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 13:47

وااااااااا..........ی ایوووووووووول
تبریک به مالفویی ها
همچنین جینی عزیز
و باتشکر از شما مدیر عزیز

خواهش

mavis monta سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 16:58

منظورت از میویس منم؟
این ها براى ترم جدیده؟

بله

♥جینی♥ یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 20:28

منتظر کارنامه هستیم
و سال نو را پیشاپیش تبریک میگم

کارنامه ها رو گذاشتم
سال نوی تو هم مبارک جینی

Astoria جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 12:47

کی میتونم کل نمره هارو بذارم!الان میشه!
راستی شاید(شاید)من بعد عید نیام ولی تابستون حتمیه

نمرات رو بزار

Astoria سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 16:56

پاتر:5امتیاز
مالفوی 10 امتیاز
واسه تکلیف جایزه

باشه

♥جینی♥ یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 20:59

اونجا گفتی نمره ی مستر همه 20 میدی این همه که دو نفر بیشتر نیستن

بقیه اخراج میشن

آلیشیا اسپینت پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 20:20

استاد هیچ کاری برای من تو درس چوبدستی نکردید من اون 12 نمره رو چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این دفعه نمره مستمر همه رو 20 میدم ولی ترم بعد اوضاع فرق میکنه

مریم پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 13:41

یه سوال اگ بخوام اینجا ثبت نام کنم باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟

زیر همین پست توضیح دادم
ولی تا دو هفته ی آینده نمیتونید ثبت نام کنید

الکساندرا دلاکور پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 09:54

با سلام
به خاطر مشکلات بلاگفا تکلیف بعضی از دانش آموزا نرسیده.
تکلیف جینی از گروه مالفوی بالاخره رسید.
اگه الان مشکلی نداره لطفا 15 امتیاز به گروه مالفوی اضافه کنید.

باشه

Astoria جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 11:38

با عرض معذرت واسه تاخیرم
تدریسو گذاشتم دلیلشم نوشتم
بازم از همگی معذرت میخوام
راستی دانش آموزا فقط دوتان؟

خیلی خوب
متأسفانه همین قدریم

الکساندرا دلاکور چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 18:14

سلام
لطفا به گروه پاتر 7 امتیاز برای تحقیق خوب آلیشیا اسپینت اضافه کنید.

باشه

sara malfoy سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 21:32

پورفوصور!!!ثلوم!!!ینی همون سلام!!!
بنده نتم قطع بود بنابر این کلاس های پیشگویی جادو برای مبارزه ورد های حادویی تغییر شکل و اشنایی با چوبدستی های دوم رو از دست دادم و همینطور کارهای فوق برنامه امتحانا و اینارو!!!خب بنده چه خاکی برسر بریزم؟نوع خاک رو مشخص کنید لطفا

اختیار داری
ایندفعه رو می بخشم فعلأ برو سر کلاس ها شرکت کن

Astoria پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 09:13

قالب رو عوض کردم(من قبلا برنامه نویسیشو تغییر داده بودم ولی حالا معمولیشو گذاشتم اگه میشه ببینید مشکلی نداره)بهم خبر بدین
مرسی

بله درس شد

Astoria جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:32

لطفا پیغاماتونو چک کنید

چک کردم
و جوابت اینه که حرف استاد بی برو برگرد درست حتی اگه اشتباه کنه

Astoria پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 16:14

سلام
5 امتیاز برای گروه پاتر
10 امتیاز برای گروه مالفوی
علت:به تکالیف جایزه جواب دادن
تکلیف آلیشیا یه ذره کپی شده از جایی بود واسه همین نصفه امتیاز رو میگیره ولی اخطار دادم که اگه دفعه بعد شخص دیگه ای کپی کرد امتیازی نمیدم
باتشکر

امتیازات لحاظ شد

♥جینی♥ شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 20:01

راستی هیچ کس نیومد امتحان مستمرو بده یه یاداوری میکردی

نمره خودشون کم میشه

سجاد پاتر شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 19:12

نوع چوب دستی :چوب درخت بلوط
گروه :پاتر

متأسفانه باید تا شروع ترم بعد(عید)صبر کنی

کیم پاتر شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 18:03

من که ترمای قبلی نبودم باید چیکار کنم؟

درسای قبلی رو بخون و سر کلاس جدید شرکت کن

Astoria شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 15:29

سلام .چرا هیچ کس نمیاد سر کلاسافقط 4یا5نفر میان.یعنی بقیه حذف میشن؟
راستی اگه میشه(ناراحت نشینا)ولی بذارین نظرات بخش مالفوی رو خودم جواب بدم.البته اگه ناراحت نمیشینا.بازم معذرت.
ممنون

احتمالأ بقیه اخراح بشن
نه ناراحت نمیشم
اتفاقأ 2 روز گذشته بود گذاشته بودم خودت ج بدی به نظر بعد نیومدی خودم ج دادن

hermioni جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 04:24

Ostad midoonam.dir kardam
in term nayam???

میتونی بیای فقط سریع سر اون دو تا کلاسی که شرکت نکردی شرکت کن

Astoria چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 17:09

سلام تعداد خیلی زیاد شده (واین خیلی خوبه)ولی همشون میان؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!کنجکاوشدم، راستی امتحان مستمر گرفتن اجباریه؟نمیشه ازروی کارای کلاسی نمره مستمر بدم؟؟؟؟

معمولأ هر ترم ریزش دانش آموز داریم ولی امیدوارم این ترم اینجوری نشه
نه اجباری نیست معمولأ رو همون کارای کلاسی نمره مستمر میدن ولی برا راحتی بیشتر امتحان مستمر میگرن

چو چانگ سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:43

هرکدوم بود فقط لانگ باتم نباشه ولی خب....اگه واقعا نمیشه.......کاش میشد.....

شرمنده.نمیشه

چو چانگ سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:26

مرسی ولی هیچ راهی نیست توگروه دیگه ای باشم هرکدوم بود باشه فقط لانگ باتم نه ؟؟؟!!!؟!

مشخصات چوبدستیت جوری بود که باید تو لانگ باتم میوفتادی

چو چانگ سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 20:33

توروخدا ثبت نامم کنید من خودمو واسه روز تدریس چوبدستی ها میرسونم،خواهش ثبتم کنید

پس فردا منتظریم

چو چانگ سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 20:07

چوب درخت کاج،موی تک شاخ،۲۱سانت انعطاف پذیر
گروه ،گرنجر

ثبت نام شدی و گروهت لانگ باتم

Astoria Malfoy سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 14:37

حالا اومد مرسی

خواهش

Astoria دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 20:28

دوباره سلام باکلی تلاش تونستم جیمیلموچک کنم ولی چیزی ازطرف شمابرام نیومده بود!!!!!!!!!!!!!

من یه پیام مدیریت برای سالن عمومی گروه مالفوی فرستادم(برا همه فرستادم)دوباره بگرد اگه نبود بگو تا دوباره بفرسم

Astoria شنبه 28 دی 1392 ساعت 12:59

وااااای چندروز نبودم چقدر تغییر دادین امتحانم دوشنبه تموم میشه منم میام ایول

♥جینی♥ جمعه 27 دی 1392 ساعت 21:54

جریانه تین امتیاز ها چیه؟

هر گروه امتیازاتی داره و در پایان ترم جام قهرمانی گروه ها به گروهی که بیشترین امتیار رو داشه باشن داده میشه
اطلاعات بیشتر رو تو پست"آغاز ترم جدید"دادم

مالفوی پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 20:07

لرد بزرگ بازگشته و با تمام مرگخوارانش در حال نابود کردن مدرسه های مشنگ زاده هاست از من شنفته هر چه زود تر این مدرسه را ببندید تا نابود نشده
خدمت کار باوفای لرد بزگ مالفوی

لرد بزرگ؟
دیگه دوران اینکارا گذشته جانم.بزن تو کار اوراق ماشین های قراضه.بیشتر پول توشه

♥جینی♥ پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 09:23

راستی قالب خیلی خشکل شده یکم وبلگ رو باز ترو بهتر نشون میده

ممنون

Alex morgana چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:37

ببخشید هنوزم ثبت نام میکنین؟یعنی ترم جدید دارید برای ترم اولیا؟

بله البته

لونا لاوگووووووود دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 14:59

نه ثبته نام نمیخوام فقط چون این چوبدستی مال یکی از شخصیتا بود میخواستم ببینم شما توکدوم گروه میندازینش حالا بگو دیگه توکدوم گروه ها میره؟؟؟؟؟من وقت ندارم وگرنه ثبت نام میکردم

ویزلی میشه

لونا لاوگووووووود یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 19:37

چوبدستی بااین مشخصات توکدوم گروهاس؟چوب درخت گردو موی تک شاخ ۲۲سانتی متر قابل ارتجاع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیتونم بگم توی کدوم گروه میشه ولی اگه میخوای میتونم ثبت نامت کنم بعد بهت بگم

[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 19:33

Nevil ya hamon sardabire rozname madrese ham to in ja danesh amoze ya moaleme?????!!!!!

نه فقط سردبیر ولی فعلأ که غیبش زده

♥جینی♥ دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 15:34

پرفسور دلاکور که جوابار و خیلی وقته داده

توی نمرات پایانی یه مشکلی پیش اومده بود که برطرف شد
همونطور که میبینی کارنامه ها رو دادم

♥جینی♥ یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 22:12

پس کارنامه چی قرار بود امروز بزاری؟

مشکل نمرات هنوز حل نشده
هر وقت پروفسور دلاکور جواب دادن میزارم

♥جینی♥ یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 21:50

ترم دیگه رو کی شروع می شه

تو بهمن
احتمالأ نهم دهم بهمن

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 18:14

راستی اگه میشه کلاسام 4شنبه هاباشه

سعی میکنم تو برنامه 4شنبه بیوفته

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 16:43

مثلا کدوم طلسما واسه دوئله که من ازشون استفاده نکنم؟فقط لطفا فارسیشو بگین،راستی تاجایی که یادمه استاداسنیپ هم به همراه لاکهارت دوئلوتدریس میکرد درصورتی که خودش معجون سازی بود!

بله ولی ابنجا سالن دوئل نداریم یه کلاس جدا برای دوئل داریم شما بیشتر میتونید طلسم های کاربردی در زندگی رو بگید.مثل جمع آوری/قطع صدا و....

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 12:44 http://magic-verd-class.blogsky.com

این آدرس ولی هنوز کلاس خالیه

Sara چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 17:35

Hermayny flamel

Ckob drakhht hamishe bahar ba maghs par ghofnos

Groh poter

متأسفانه باید تا اون هفته صبر کنید و بعد اقدام کنید

Astoria Malfoy چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 16:45 http://unique-abnabat.blogsky.com

سلام من از خیرجادوآموز شدن گذشتم میخوام معلم وردهای جادویی بشم!تمام وردهارو هم آماده کردم واسه کلاس(وبلاگ)هم که خودمم توبلاگ اسکای عضوم توسه سوت کلاسو واسه بهمن راه میندازم،توایمیلم بهم خبر بده،برنامه ریزی توپی کردم،قبول میکنین معلم وردها بشم؟؟؟؟؟؟؟لطفازودخبربدین ،هروقت ایمیل زدین اینجا بگین فرستادین تامن برم چکش کنم،راستی اگه استاد شدم میخوام سرپرست گروه مالفویم بشم،باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

آدرس کلاس رو برام بنویس
و سرپرست گروه مالفوی

لونا لاوگووووووود یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:57

تووووووووووونستم،هوووووووورا

لونا لاوگووووووود یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:44

اون سمه شمابودی؟وای حالا چیکارکنم اه اعصابم بهم ریخت یه بار خواستیم چت کنیما!!؟!؟!!!!!؟!؟!

فعلأ که کسی نیست ولی حتمأ از گوشی هم باید یه راهی داشته باشه

لونا لاوگووووووود یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:20

من باگوشی میام گزینه اینترندارم!

خب اونو نمیدونم

لونا لاوگووووووود یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:17

پیامومینویسم ولی گزینه ای به اسمه sendنداره!چیروبایدبزنم؟؟!؟!؟

باید اینتر رو بزنی تا بفرسته

لونا لاوگووووووود یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 14:57

جاشوکه پیداکردم ولی نمیدونم کجابایداسمموبنویسم کجابایدپیغام بذارم؟!؟!اگه میشه توضیح کامل؟!؟!!!؟!؟؟؟؟؟
راستی شماباچی میای انقدزودبه زودآنلاینی؟!؟!؟!؟!

لونا لاوگووووووود یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 14:49

سلام میشه درموردچت سالن ها توضیح دقیق بدین من بلد نیستم خودم پیام بذارم!!!!؟خودتون کی ها آنلاینین؟!؟!؟!ساعت دقیق؟!؟!؟

گوشه سمت راست پایین یه جایی برای چت هست.....یه دوبار که چت کنی دست میاد
خودمم حدود ساعت 4 تا 5/5 هر روز البته به جز فردا

لونا لاوگووووووود شنبه 16 آذر 1392 ساعت 15:13

خواهش میکنم،راستی برای چت در سالن ها کجاروبایدبزنیم؟توی اون اتاق چت فقط افراد اون سالن وجود دارن یا کسایه دیگه ای از اتاقایه دیگه هم هستن؟!امید وارم نباشن ولی شما بگو تامطمئن شم،آهنگای تام فلتونو بایدبافیلترشکن دانلودکنی چون توسایتای ایرانی که نداره،خارجی هاشم فیلترن!

گوشه پایین سمت راست
فقط از گروه خودتون البته اگه از بقیه گروه ها هم تو سالن عمومی باشن با اونا هم میشه چتید....
باشه ختمأ دان میکنم

carolin kollen جمعه 15 آذر 1392 ساعت 21:09 http://hag-ward.blogfa.com

سلام
لینک شدی
وبت خیلی عالیه
اگه بیای و به من تو اداره ی وبم کمک کنی عالی میشه
ممنون

Astoria Malfoy چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 16:50

یه سوال:اگه براساس چوبدستی گروه بندی میشیم پس چرا هرمیون وجینی( تواین قسمت )چوبدستی هاشون مثه همه ولی یکیشون توپاتره یکیشون تو مالفوی؟ !!!!!!!!!!!!!!!!چرا؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!......

اون ها گروه مورد علاقشون رو گفتند و مسلمأ متفاوت بوده
ولی توی این پست فقط نوع چوب و مغز چوب رو نوشتم ولی اون ها توی نظراتشون چیز های دیگه ای هم از چوبدستی هاشون مانند اندازه و رنگ و غیره گفتند

Astoria Malfoy چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 16:45

چوب دستیم باید برچه اساسی باشه تاتومالفوی بیفتم؟؟؟؟؟از چی باشه؟
راستی این سایته یه سایته باحاله که یه غول چراغ جادو حدس میزنه چی توفکرته!(ازت چندتاسوال هم میپرسه)هم دراکو رو حدس زد هم رون وهرمیون خیلی باحاله معرفی کردم که اگه خوشتون اومد لینک کنید:
http://en.akinator.com

Astoria Malfoy چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 14:39

پروفسور چرا غیب شدین؟کجایین؟

Astoria Malfoy یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:13

خیله خب،پس من ثبت ناممو کامل میکنم:
نام:Astoria Malfoy
چوب:چوب درخت گردو،موی تک شاخ(توفیلمش چوب دراکواینجوری بود!)
گروه:مالفوی
مگه خودتون نمیگین نظره مارو هم در نظر میگیرین؟پس به قول هری:گروه پاتر نباشه!گرنجروویزلی و لانگ باتم هم نباشه!تورو به ریش مرلین ودامبلدوروموهای چرب اسنیپ و...من تو مالفوی بیفتم!!!!!!

باشه آستوریای عزیز
فعلأ که ثبت نامت نمیکنم
درمورد انتخاب هم باید بگم که انتخاب گروه یکی از فاکتور هاست ملاک اصلی انتخاب گروه چوبدستی هست

Astoria یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 16:34

دقیقا سه هفته ی دیگه امتحانای ترم ما شروع میشه!
یه فکری واسش بکنین پروفسور.

توی امتحانا کلاس نداریم ولی میتونی ثبت نام کنی
این ترم که تموم بشه تا بهمن ترم جدید نداریم

Astoria شنبه 9 آذر 1392 ساعت 15:03

از نویل(سردبیر روزنامه بوباتون)خبر دارین؟اگه دارین ،اگه میشه بهش بگین چرا داستانه آلبوسشو ادامه نمیده؟کشت مارو!

چند هفته ای میشه ازش خبر ندارم
توی فیسبوک هم نمیاد تا بفهمم چی کار داره می کنه
اگه پیداش کردم می گم که یه سری هم به داستانش بزنه

Scorpios چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 21:26

پروفسور شماتو واقعیت مردی یا زن؟البته ببخشید فضولی کردم ولی کنجکاو شدم!

خوب آلبوس اسم مرد دیگه
این که سئوال نداره

Scorpios چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 20:47

اون موقع که امتحانای ترم ومیانترم مشنگیمون شروع میشه!

یه هفته قبل از امتحانات مشنگی

Scorpios چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 20:31

دراکو یعنی صورت فلکی اژدها،scorpiosاین جوری یعنی برج عقرب،فکرکنم به لاتین اینجوری نوشته میشه نه اونجور که توگفتی،نظرت؟
کی ثبت نام شروع میشه؟اینجوری که من دق میکنم!

باید صبر کنی ترم 3 تموم شه
حدودأ 2 هفته دیگه

black bat چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 20:18 http://jigily.lxb.ir

ببخشید کی منو ثبت نام میکنین پس؟

Draco Malfoy چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 14:48

یه سوال،چراسالن مالفوی خالیه؟هیچ کس نظرارو ثبت نمیکنه!پروفسور لطفایه اقدامی بکنید.

اگه منظورت چت چون هیچ دانش آموز فعالی نداره(البته به جز جینی)

kimia پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 18:59

salam man mikhastam in termo sabte nam konam vali mogheyi ke dashtam be tadrisa negah mikardam motavajeh shodam mataleb kamelan ghabele copy bardarie va danesh amoozatoon kheili rahat ghable emtehan mitoonan tadrisaro copy konan albate age fahmide bashan
na omid shodam vaghean gheire herfeyie

بله خوب اینم یکی از مشکلات تدریس اینترنتیه
حتی اگه جلوی کپی کردن رو هم بگیریم دانش آموز میتونه یادداشت برداری کنه

ali شنبه 18 آبان 1392 ساعت 21:21

اکسپکتو پاترونوس گروه پاتر چوب بلوط و پر دم ققنوس نام علی سلطان محمدی
نامردیید اگر دروغ گفته باشید من فردا می آیم باز سر میزنم

اولأ اسمتون باید از اسامی داخل فیلم باشه
بعدشم من فکر کنم شما دچار اشتباه شدید و بد تعبیر کردید
ما اینجا به معنای واقعی کلمه جادو نمی کنیم.فقط در تخیلاتمون اینجا درس می دیم و تکلیف میدیم و کار های دیگه ای می کنیم.اینا همش توی صفحه مانیتور اتفاق میوفته و برای تفریح و سرگرمیه.اگر مایل بودید یک اسم از اسامی داستان هری پاتر انتخاب کنید و به من اطلاع بدید تا ثبت نام شوید

الکساندرا دلاکور شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:06

با سلام
من نمرات رو گذاشتم.
فقط النا بلک (از دانش آموزانی که هم حاضر بود و هم تکلیف داد.) در امتحان شرکت نکرده.

خیلی ممنون پروفسور
بله النا بلک اخراج میشه چون توی چند تا کلاس های دیگه هم شرکت نکرده
به هر حال ممنون بابات وظیفه شناسیتون

♥جینی♥ شنبه 18 آبان 1392 ساعت 16:00

چرا هنوز کلاس پیشگویی جواب ها رو نداده.

نمیدونم شاید مشکلی پیش اومده
به هر حال تا فردا نمرات داده می شه

♥جینی♥ جمعه 17 آبان 1392 ساعت 20:07

خوب نمی خوای برنامه درسی ترم سه رو بزاری؟

نمرات بچه ها که اعلام شد میزارم
حدودأ فردا یا شایدم پس فردا

♥جینی♥ جمعه 17 آبان 1392 ساعت 18:20

ترم بعدی کی شروع میشه؟

احتمالأ از هفته دیگه
ولی ممکن دیرتر هم بشه

لی لی میشل پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 16:36

سوال های امتحان مواظب باش این پست رو تایید نکنی
1شش ماده کم یاب دنیا را نام ببرید
جواب زهر انجلا منجلا

علف گرگ کش

دندان ساییده شده ی دراکولا

بال پریان

چرک خیارک غده دار

برگ گل قهر

2 معجون ضد جازبه معمولا چه رنگی است؟
ظلایی یا زرد اگه رنگی نوشتن میان این دو تا درسته
3 مواد درست کردن معجون ضد جازبه را نام ببرید3 مورد
جواب 60 گرم دندان اسیاب شده ی دراکولا

دوحبه سیر

یک کیلو زنجفیل

شیر یک لیوان

دم ققنوس دوعدد

4 معجون ضد جازبه باعث می شود چه کاری را بهتر انجام دهیم؟
جواب
این معجون کاری می کنه که شما به راحتی بتوانید بر روی دیوار و سقف حرکت کنید بدون ان که بیفتید
سوال چهار امتیازیه جواب ها رو بفرست به ایمیلم

شما اخراجید
نمی خواد امتحان بگیری

لی لی میشل پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 16:29

بلاگفا قاطی کرده اساسی
وبلاگ منو از لینک دوستان بردار سریع
کل وبلاگ رو حظف کردم دیگه
من دیگه نمی تونم تا تابستون تدریس کنم چون خیلی سخت گیری می کنی منم دیگه نمیتونم این جوری نمیتونم به درسام برسم این حرف اخرمه
ولی اگه قول بدی سخت گیری نکنی باشه
اگرم نمی خوای باشه ولی اگه یک وقت تابستون نیاز به معلم داشتی من هستم

مطمئنأ اخراج بعترین راهکار نیست ولی چاره ندارم
معلم باید وظیفه شناس باشه
اخراج برای همیشه

elena hermaini پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 15:26 http://www.beh-dastan.blogfa.com

mage emtehan nadarim?

چرا
باید امتحان بگیرن
تذکر دادم.ایندفعه اگه اخراج کردم دیگه تجدید نظر نمی کنم

♥جینی♥ پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 14:55

خواهش می کنم علتش چیه؟

نمیتونی گروه رو عوض کنی چون برای این گروه انتخاب شدی
مشخصات چوبدستی که دادی تو رو وارد این گروه کرد
و چوبدستی هم عوض نمیشه که

♥جینی♥ پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 14:29

راستی می خوام واسه ترم بعد گروهم را عوض کنم اگه میشه گروه گرنجر را می خوام واسه ترم بعد خوگاهش می کنم.

نمیشه

elena hermaini پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 13:36

taklife kelase majonsazio

طوری نیست

black bat پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 13:31 http://jigily.lxb.ir

dark bat
از جنس درخت بلوط با پردم ققنوس
گروه پاتر

شما فردا اقدام کنید مطمئن باشید ثبت نام می شید

♥جینی♥ پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 11:47

اگه نمراتم کم باشه اخراج می شوم؟

این ترم نه
چون ساعات امتحان و کلاس های مدارس مشنگی با هم تداخل داشت
از ترم بعد فقط 5شنبه و جمعه ها میزاریم که وقت کافی باشه

elena hermaini پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 11:24 http://www.die z-p.blogfa.com

ah man 3 saat javab taklifamo dadam

چه تکلیفی؟

♥جینی♥ پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 10:09

اگه امروز امتحان معجون سازی داریم چرا به جای امتحان تدریس داده؟

اون تدریس مال ترم بعد اشتباهی گذاشته
عنوز امتحان رو نذاشته

هری پاتر سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 19:06

]

kimia شنبه 11 آبان 1392 ساعت 17:57 http://www.beh-dastan.blogfa.com

salam man mikham terme baad sabte nam konam nadarin kelasayi ke faghat4,5shanbe va jome bargozar she?
chon emtehanat madrese ziade va man rozayei ke madrese baze nemitonam sherkat konam

سلام بر دوست عزیز
اتفاقأ از ترم دیگه فقط همینجوری برنامه می چینم
برای ثبت نام هم باید بگم از روز جمعه می تونید ثبت نام کنید

hermioni شنبه 11 آبان 1392 ساعت 17:51 http://z-diep.blogfa.com

bebakhshid ta chand nomre bayad begiram ta pass konam in termo?

مستمر و ترم باید بالای 10 باشه
برای همه دروس

elena hermaini شنبه 11 آبان 1392 ساعت 01:07 http://www.beh-dastan.blogfa.com

اگر بخوام براى ترم بعد هم باشم فقط اسممو بدم تمومه دوباره منو تو گروهه گرنجر میذارید یا باید دوباره نوع چوب رو بنویسم

تا وقتی که از مدرسه اخراج نشی و یا خودت از مدرسه نری هر ترم به صورت اتومات ثبت نام میشی

hermioni پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:26 http://z-diep.blogfa.com

salam yaani in term kelas majonsazi nadarim dge?

نه
ولی ترم دیگه 3 جلسه معجون سازی دارین

♥جینی♥ چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:11

یک سوال؟
وقتی که آخرین امتحان را دادیم همان روز می توان صبت نام کرد برای دوستم می خواستم بدونم؟

بله

elena hermaini جمعه 3 آبان 1392 ساعت 13:56

man chandbar say kardam varede nazarat kelas majonsazi sham takalifamo benevisam vali eror mide
darhali ke nazarate kelas chobdasti va shod
chera?

بلاگفا یه مشکلی داره ولی فکر کنم تا حالا درست شده باشه

hermioni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 02:13

kasi to goroh vizli nist chera?

انتخاب نشده
هرکس بر اساس چوبدستیش انتخاب میشه

لی لی میشل جکسون سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:59 http:// camphalf-bloods543. blagfa.com

من که حرف بدی نزدم وتازه نمیخوام استفا بدم و این که تدریسم پنجشنبه این هفته است؟

بله
اگرم بخوای استفا بدی من قبول نمیکنم

بابا بفرست به ایمیلم
لینکه وانمیشه
شاید من کم کم باید از معلمی انصراف بدم ولی مطمعن نیستم
بزار ببینم بدن خبر میدم

اولأ درست صحبت کن
دومأ من در مواقع ضروری به معلمین ایمیل میدم
درمورد استفا هم باید تا پابان ترم صبر کنی
ولی تاریخ تدریس اولت 5شنبه است

لی لی میشل جکسون یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 15:46

راستی از کی تدریسو شروع کنم ؟ چند وقت یک بار باید درس جدید بدهم؟ جواب سوالاما بفرست به ایمیلم www.lilimishel. yahoo.com

با تشکر از پروفسور جکسون
زمان تدریس رو نوشتم در تاریخ معین تدریستو بذار.
برو به لینک زیر
http://bobaton-magicschool.blogsky.com/1392/07/27/post-17/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B5%D9%84-2

hermioni پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:33 http://z-diep.blogfa.com

ye pishnahad daram chera be jaye goroh patero vizli neminevisid masalan griffendor?
in jori faghat4ta goroh darim herfeiee taram hast

1-من به میراث های پدرم اهانت نمی کنم
2-این مدرسه که هاگوارتز نیست بوباتونِ

hermioni جمعه 19 مهر 1392 ساعت 02:08 http://z-diep.blogfa.com

man dota az dostamo ta ye hafte dge miaram vase sabte nam kar dashtan vagarna emroz miomadan

عالیه

ایگور کارکاروف دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 13:01 http://saeghe.blogsky.com/

سلام من یه روزنامه ساختم مجوز هم گرفتم شما رو هم لینک کردم شما هم اگه میشه منو لینک کنین

ok

استاد معجون سازی بروفسور جکسون دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 11:39

حداقل اسم لی لی میشلو از لیست دانش اموزان بردار
خدایا این عقلو و مدرسه بوباتونو از ما نگیر

لی لی میشل جکسون پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 10:28

سلام اول ادرس وبمو بدم که تو نظر قبلی نتونستم
www.madresejadogary.blogfa.com
lمی خواستم بگم من تا تا شش روز دیگه نمی تونم بیام سر کلاس ها به خاطر کلاس تابستونی و این امتحانات مزخر فشون خوب حالا که ادرسمو دادم معلم می شم نه؟
راستی به وبم سر بزن
ودر اخر
چرا یک تست گروهبندی نمی زاری تا بچه ها درست تقسیم شن؟
من می توانم کمکت کنم اگه کمک خواستی بیا به وبم و نظر بده
حالا میرم امتحان ریاضی بخونم چون بس فردا امتحان حجم و مختصات سال گذشته رو داریم
ای بخشکی شانس

وبت باید مخصوص تدریس معجون سازی باشه و هیچ چیز متفرقه ای توش نباشه.این ترم دانش آموز بمون ترم بعد برای تدریس استخدامت میکنم/غیبتت هم مجاز

لی لی میشل جکسون چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 20:45

من وبلاگ دارم مگه تو نظرات ننوشتم ادرسشو؟ ولی اگه ننوشتم تو این نظر نمی تونم بنویسم اگه یادت نمی یاد باید بگم همون مدرسه جادوگریه که اسمش سبلور بولدزه . ادرسشم نمی تونم بنویسم چون موبایلم انگلیسی نداره . و راستی مشکلشم درست شد

لی لی میشل جکسون چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 16:16

سلام میشه من دیگه شاگرد نباشم؟میشه من معلم معجون سازی باشم ؟ خواهش خواهش خواهش بتیک نیمبوس دوهزار رویش یااین که هم دانش اموز باشم و هم معلم؟ جون مادرت که جینی پاتره

چرا نمیشه/ولی یا باید استاد باشی یا دانش آموز/اگه میخوای تدریس کنی یک وبلاگ درست کن فقط تا فردا خبرشو بهم بده

وحید عمرانی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 21:02

سلام،
می توانید به ابتدای خیابان خاقانی از طرف وحید ، آموزشگاه اردیبهشت مراجعه کنید و بگویید که می خواهید ترم اول بازیگری خانم پرویزی را ثبت نام کنید. البته سایر کلاسها در آن آموزشگاه مطلوب نیست. فقط کلاس خانم پرویزی را ثبت نام کنید. موفق باشید.

سیریوس بلک چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 13:23

نام: سیریوس بلک
چوبدستی: چوب افرای سیاه 25 سانت با مغز پردم ققنوس وانعطاف پذیر

درود/شما ثبت شدید و گروه شما لانگ باتم است

لی لی میشل جکسون دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 11:51

سلام من تازگی ها یک وب راه انداختم که مدسه جادوگریه و نه بوباتونه ونه هاگوارتزه و نه دورمشترانگ اسمش سیلور بولدزه و داستانش ماجرا داره ولی من ادرسشو عوض کردم و دیروز تو اینترنت زدم مدرسه جادوگری سیلور بولدز اومد ولی وقتی رفتم تو سایتم گفت ادرسی باهمچنین اسمی یافت نشد چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی دونم کمکم می کنی یا نه

من متوجه نمیشم منظورتو/توی بلاگفا درست کردی یا بلاگ اسکای؟

sheyda دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 10:33

سلام منم میخوام به مدرسه جادوگری بیام

درود/شما کافیست یک نام جادویی برای خود انتخاب کنید و مشخصات چوبدستیتان را بنویسید/اگر میخواهید دانش آموز شوید ما برایتان گروهی انتخاب میکنیم ولی اگر میخواهید استاد شوید بگویید در چه درسی میخواهید تدریس کنید تا ثبت نام شوید/موفق باشید

nevil longbottem یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 06:55 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

پس بیا fb چک کنیم

باش

nevil longbottem یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 06:03 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

سلام بر آلبوس عزیز/ببین داشتم فکر میکردم که چجوری لطفتو جبران کنم به این نتیجه رسیدم که اگه بخوای یه روزنامه راه بندازم مخصوص مدرسه جادوگری بوباتون.هر چی اخبار از مدرسه هستو میریزیم توش چه میدونم مسابقه میذاریم و از این حرفا.ok بده تا شروع کنم

ok

فقط هری پاتر جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 11:36

سلام
ما احتیاج به حمایت داریم. می خوایم از هری پاتر و دوستدارانش یه حمایت بزرگ دریافت کنیم. به بازی بیمارستان کاپی بیا و ثبت نام کن. می تونی اسم دکترت رو به یکی از شخصیت های هری پاتر تغییر بدی. بعد بیا به انجمن یادگاران مرگ که تنها انجمن هری پاتری تو کل این بازیه. وقتی اومدی عضو انجمن ما شو! همه ی این کار ها کمتر از 5 دقیقه وقت می خواد ولی یه حمایت بزرگ محسوب می شه! عجله کنین! یادگاران مرگ محلی است برای چت کردن دوستداران هری پاتر! یه گردهمایی بزرگ!
بازی آنلاین بیمارستان کاپی
انجمن یادگاران مرگ
مدیر انجمن: آلبوس دامبلدور
معاون انجمن: مینروا مک گونگال

شما آدرسی برای من نذاشتی

تام ریدل پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 12:51 http://www.syousefi568.blogfa.com

با سلام مدیر عزیز
نام جادویی : تام ریدل
جنس چوبدستی : درخت سرخدار و پر ققنوس 35 سانتی متر
گروه : مالفوی

درود/شما ثبت نام شدید و گروه شما "ویزلی"هست/موفق باشید

سجاد سورس بلک پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 00:17 http://www.mahfel-gh.lxb.ir

با سلام
من معلم هاگوارتزم میدونم لرد سیاه صلح کرده ولی مطمئن نیستم که قولشو نشکونه خانوم گنجر میگه پاش وای میسه ولی من نگرانم برای همین محفل رو تاسیس کردم که ادرسش هم هست هر کمکی خواستید یا به
www.mahfel-gh.lxb.ir
ravenclaw.lxb.ir
مراجعه کنید
هر کمکی

پایگاه لرد سیاه مدت هاست آپ نشده اصلن معلوم نیس هنوزم به وبلاگش سر بزنه

آلفرد بلک دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 17:12 http://the-ministry-of-magic.blogsky.com

من شما را برای نویسنده وبلاک شدن دعوت کردم لطفا به ایمیل خود مراجعه کنید.

لی لی میشل جکسون دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 12:47

اهنگ باحالیه که گزاشتی رو سایتت ولی اعصاب ادم بعد یک مدت خورد میشه

آلفرد بلک دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 09:28 http://fire-red.blogsky.com

سلام من شما را لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید.

مسعود یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 22:04

28 سانتیمتر ، انعطاف پذیر

مسعود یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 22:02

آدولف ریدل
چوب گردو و ریسه قلب اژدها
گروه مالفوی لطفا

آلفرد بلک جمعه 28 تیر 1392 ساعت 12:50 http://goblet-of-fire.blogsky.com

من مدرسه شما را به جام آتش دعوت می کنم قوانین را از مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز بگیرید.

درود/من در حال حاضر فقط 3 دانش آموز دارم/ولی به نظرم کار جالبی میاد/هر وقت مدرسه شروع به کار کرد در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد