مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد
مدرسه ی جادوگری بوباتون

مدرسه ی جادوگری بوباتون

این مدرسه توسط پدر من هری پاتر و دوستانش (رون ویزلی/هرمیون گرنجر/نویل لانگ باتم و دراکو مالفوی) ساخته شد

ثبت نام

مدرسه بوباتون شامل 5 گروه "مالفوی"/"پاتر"/"گرنجر"/ویزلی"و"لانگ باتم" هست

جهت ثبت نام کافیست در قسمت نظرات(جغددانی) یک نام جادویی انتخاب کنید / جنس چوبدستی خود را بنویسید / و ما برایتان گروهی انتخاب میکنیم البته شما می توانید گروه مورد علاقه ی خود را بنویسید ما انتخاب شما رو در نظر میگیریم

چنانچه میخواهید استاد شوید علاوه بر موارد بالا یک ایمیل بنویسید و همین طور بگویید در چه رشته ای میخواهید تدریس کنید

مثال: 

نام:albos severus potter

چوبدستی:از جنس درخت جنگلی با مغز ریسه ی قلب اژدها 23 سانتی و انعطاف پذیر

گروه مورد علافه:پاتر

اگر بخواهید تدریس کنید علاوه بر موارد بالا:

albos_p@yahoo.com

و در تدریس درس آشنایی با چوبدستی ها سر رشته دارم

نظرات 146 + ارسال نظر
..... دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 02:53

خیلی اطلاعات غلط میدید!!!!
جنس چوبدستی از همه ی درختان جهان میتونه باشه!
پر چوبدستی از ققنوس، طاووس، قرقاول، تکشاخ، قلب اژدها و همه موجودات افسانه ای از جمله شیردال و هیپوگریف هم می تونه باشه و در باره اندازه ش!
چوبدستی هاگرید 41 سانتی متر بود، یعنی پس میشه بیشتر از سی و پنج سانتی متر!
این اطلاعاتی که شما دارید میدید نشون میده کتابهای هری پاتر رو نخوندید!

با من سر هری پاتر کل کل ننداز
استناد بیار با صفحه و خط و پاراگراف
چوبدستی هاگرید توی چترش پنهان شده بود تازه اونم هری احتمال میداد
ولی طبق گفته ی الیوندر چوبدستی فقط از همون سه ریشه ای میتونه ساخته بشه که گفتم
راشن جان

سروس اسنیپ جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 12:03

dark bat یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:02 http://jigily.lxb.ir

dark bat
چوب گردو و پر دم ققنوس
گرنجر هم گروه مورد علاقمه هم وب گذاشتم هم ایمیل خبرم کنین

اسمت باید از اسامی داخل فیلم یا کتاب باشه

کیم پاتر یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:52

چوب دستی از چوب موپیچ و یاس کبود و 20 سانتی متر

باید مغز چوبدستیت رو مشخص کنی

راشن یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 20:49

46سانتی متراز چوب درخت توت وحشی گروه مورد علاقه پاتر

چوبدستی نمیتونه بیشتر از 35 سانتی متر باشه
به آدرس زیر برو و طبق معلومات زیر چوبدستیت رو انتخاب کن
http://bobaton-magicschool.blogsky.com/1392/04/03/post-2/

Zahra55 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 19:41 http://www.biaasheghshim.blogfa.com

سلام...اینجا چجوریه یعنی؟؟؟؟
اسم: کلودین
جنس چوب دستی:از چوب گردو با با سه تا پر ققنوس ۱۵سانتی متری
دوس دارم جزو گروه پاتر باشم...
فقط می تونید اطلاعات بیشتری درمورد اینجا بهم بدید تو وبلاگم???
مرسی

اینجا واقعأ ما جادو نمیکنیم فقط مکانی برای تفریح و سرگرمیه
ثبت نام شدی و گروهت لانگ باتم هست

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 18:34

من دوباره می خوام ثبت نام می کنم .
نام: love potter
جوبدستی:پر ققنوس و موی تکشاخ - 22 cm - انعطاف پذیر

گروه:پاتر

مشخصات چوبدستی اشتباهه
به آدرس زیر برو و طبق معلومات زیر چوبدستیت رو انتخاب کن
http://bobaton-magicschool.blogsky.com/1392/04/03/post-2/
یا اگرم در وبسایت پاترمور عضو هستی میتونی مشخصات چوبدستی اونجا رو بدی

SARA سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:22 http://lervenia13.blogfa.com

اسم:lona
گروه:پاتر
چوب دستی:موی تسترال و چوب کاج

اندازه چوبستی رو هم بگو

mostafa سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:02 http://www.mosi1111.blogfa.com

لطفا پاتر

گروه ها بر اساس چوبدستیه و عوض شدنی نیست

mostafa یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 23:38 http://www.mosi1111.blogfa.com

اسم:fred
بقیه رو می دونی

ثبت نام شدی و گروهت ویزلیه

mostafa یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 19:15 http://www.mosi1111.blogfa.com

اسم:mevis peter
گروه:پاتر
چوب دستی:چوب گردو و پو ققنوس انعتاف پذیر 33 cm

اسمت باید از اسامی فیلم یا کتاب باشه

sivam count سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 13:33

اسم sivam count
چوبدستی چوب گردو و پر دم ققنوس
انعطاف پذیر
3.2

متأسفانه باید تا پایان ترم جدید صبر کنید

مهسا پاتر شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 17:12 http://mahsta11.blgfa.com

چوب دستی من از چوب سرخدار و ریسه ی قلب اژدها و 32 سانتی متر هست. و کاملا انعطاف ناپذیره.
گروه گرنجر رو هم دوست دارم.

شما ثبت نام شدی و گروهت گرنجر
کلاس ها از فردا شروع میشه

professor mohamadreza چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 20:58 http://www.dementor.ir

من پروفسور محمدرضا اسنیپ هستم 18سال درمدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز تدریس کردم و عضو گروه گریفیندور هستم و در این مدرسه هر گروهی برای من انتخاب بشه می پذیدم.چوب دستیم 32 سانتی متر از چوب ویلک و ریسه ی قلب لاییلیسک هست.وتخصص من در درس جادوی سیاه است.
باسپاس.

مشخصات چوبی که دادی درست نیست
یرای اطلاعات بیشتر به این لینک برو و بعد یه چوبدستی درست ارائه کن



http://bobaton-magicschool.blogsky.com/1392/04/03/post-2/

دامبلدور چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 17:38 http://karter.blogfa.com

نام:دامبلدور
چوبدستی:از جنس درخت یاس کبود ومغز پر ققنوس

گروه موردعلاقه:لانگ باتم

با این که مشخصات بیشتری نیاز هست ولی یا میوفتی لانگ باتم یا پاتر
پس ثبت نام شدی و گروه شما لانگ باتم
ترم جدید از فردا شروع میشه

♥جینی♥ سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 21:39

چون که مالفوی جام قهرمانی رو برده همخ دوست دارن تو مالفوی باشن حالا گروهم و چشم نمیزنم ولی حالا اینایی که ثبت نام میکنن واقعی ثبت نام نمیکنم موقع شروع کلاس ها غیب میشن

میدونم متأسفانه اینجوریه دیگه
یه سری برنامه در نظر دارم برا همین مشکل که تا تابستون مشکل رو رفع کنیم

ترانه دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 15:24

چوبی که می خوام چوبش ازدرخت یاس کبودباشه انعطاف پذیریشم زیادباشه و اندازه اش25سانتی متری باشه و مغزشم ازموی تک شاخ باشه گروهم ام منفی باشه

مشکلی نداره ولی تا اسم انتخاب نکنی نمیشه

mavis monta یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 17:42

اسمم رو که گفتم
گروهم که مالفوی
چوبم چوب گردو و پر ققنوس
انعطاف پذیر
۲۰۲ س

ثبت نام شدی و گروهت ویزلیه
سال نو مبارک

مریم یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 16:53

اسم:mary
چوبدستی:چوب گردو و پر ققنوس 27 سانتی متر
گروه:مالفوی

شما ثبت نام شدید و گروهت گرنجره
سال نو مبارک

mavis monta شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 03:41

چوب گردو و پر ققنوس اسم Mavis گروه مالفوى

اندازه ی چوبدستی و انعطاف پذیریش رو نگفتی

mavis monta پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 16:16

همین اسمم دیگه Mavis montaچوبمم ابر چوبدستی گروهمم
مالفوى

ابر چوبدستی از بین رفته

mavis monta چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 22:42

من اسمم که همون باشه چوبمم میشه ابر چوب دستى باشه

این مشخصات رو کامل بنویس در ضمن اسمت کدوم بود؟

ببردرنده یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 19:22

یکی از پر قدرت ترین چوبدستی تون رو میخوام

چوبدستی رو باید خودت مشخصاتشو بنویسی

نوید شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 17:23

چوب گردو با موی اسب تک شاخ

متأسفانه باید تا پایان این هفته صبر کنید و در ضمن مشخصات بیشتری مثل اسم و فامیل جادویی و اندازه چوبدستی هم نیازه

پرسیوس پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 13:26

چوب بلوط و پر دم ققنوس

بایدتا دو هفته دیگر صبر کنید

rahgozar سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 12:19

سلام.اینایی که میگید جزو تخیلاتتونه یا واقعا جادوگری بلدید؟

گزینه 1

merlin یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 20:48 http://www.alitanha22.parsiblog.com

merlin jens choob dasti az jens ghojeye janghali hast

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 4 صبر کنید

جان پاتر جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 17:03

سلام
اسمم:جان پاتر
چوب دستی: بلوط سیاه واز پر ققنوس
گروه:هری پاتر
ایمیل:tohidrajabali@chmail
تازه اگه بخواهید می تونم براون وبلاگ بسازم

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 4 صبر کنید

باربارا مک لین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 11:04

سلام چوبدستی من موی پریزاده و چون اینجا بوباتونه خوددم پریزادم چوبدستیم 27 س.م و از چوب یاس کبوده اینم عکس چوبدستیم
http://oshaghalhosein.org/pak%20nashavad.nazariam/Hog/NN8246M.jpg

متأسفانه باید تا پایان ترم 4 صبر کنی

alinatoo دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 17:38 http://www.alitanha22.parsiblog.com

alinatoo ghooroohe pter jense choob dasti az jens baloot va par ghghnoos www.alitanha22.parsiblog.com

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 4 صبر کنید

اناکین دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 17:38

عالیه

ممنون

هری جیمز پاتر شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 19:02

جنس چوب دستی :چوب درخت گیلاس
نام گروه:گرنجر

متأسفانه باید تا شروع ترم بعد(عید)صبر کنی

کیم پاتر جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 17:22 http://tmnt-2001.blogfa.com

پیشنهاد:هر وقت کلاس ها شروع شد به وبلاگ همه اطلاع رسانی کنید
کی کلاسا شروع میشه؟

کلاسا شروع شده و پستش زیر این پست

آلیشیا اسپنت چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 14:47

دوباره سلام
من الان باید چیکار کنم؟طبق برنامه امروز کلاس آشنایی با چوب دستی داریم اما الن جلسه هشتم هست میشه به من یه توضیح کامل درباره همه چیز بدید؟

دروس قبلی رو مطالعه کن و سر جلسه 8 شرکت کن
فعلأ باید دروس عمومی رو بخونی ولی بعد از 5 ترم تعیین رشته میکنیا درس ها تخصصی میشه

aida چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 13:23

سلام
این مشخصات منه امیدوارم تو گروهی که میخوام قبولم کنید اخه جاهای دیگه این کارو نکردن.
نام واقعی:آیدا
نام مجازی:آلیشیا اسپنت
مشخصات چوب دستی:چوب بلوط تیره_25یانتی متر_پر ققنوس و موی تک شاخ
مناسب برای مبارزه های سنگین
من در ذهن خوانی و طلسم ها و مبارزه با جادوی سیاه مهارت زیادی دارم.
اگه میشه منو تو گروه پاتر بزارید.
ممنون

قانون اینه که تا عید ثبت نامت نکنم ولی چون آغاز ترم ثبت نامت میکنم.
فقط مغز چوبدستیت نمیتونه 2 تا باشه.من مغز رو پر دم ققنوس گرفتم و گروهت پاتر شد
کلاس ها از همین امروز شروع شده برنامه تدریس ها زیر همین پست هست

Astoria شنبه 28 دی 1392 ساعت 12:51

جناب لاوپاتر
بیخیال نخواستیم! یه ایمیل بود نخواستم شمارشو بگیرم وللش
ممنون

love دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 16:35

خانم استریا مالفوی شما اون فرم را پر کنید تا تام بهتان جواب دهد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 01:45

اره این یکی صفه ت بهتره
گلدون
ببین بالا بری پایین بیای هنوز همون گلدونی
حتی اگه پرفسور پاتر باشی


رسوند منظورو یا نه؟

ولدمورت چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:35

من خیلی خیلی سوال دارم.اول اینکه این مدرسه واقعه خو اگه هست یعنی ما باید از اینجا بلند شیم بریم لندن؟ دوم اینکه چوب دستی رو از کجا بیاریم درست کنیم بخریم از کجا بخریم یه چوب دستی ساده یا جادویی؟
سوم اینکه اصلا واقعا جادو وجود داره که من بهش علاقه داشته باشم یا اینکه ما کجا باید آموزش ببینیم
سوم اینکه آدمای زیر 14 سالو هم راه میدن؟
ازتون ممنون میشم اگه هرچه زود تر به جوابام پاسخ بدین چون خیلی شوق دارم.
ممنون با تشکر ولدمورت

سلام بر شما دوست عزیز.بابت تأخیری که در ج دادن پیش اومد معذرت میخوام
این مدرسه واقعی نیس و مجازیدر فضای اینترنت.بگونه ای که هر استاد تدریسش رو در وبلاگش میزاره و شما از طرق نظرات تکالیفتون رو انجام میدید.نه چوبدستی واقعی در کار و نه جادویی ولی این به اینحا فقط تخیل که مهم نه واقعیت
خوشحال میشم که ثبت نام کنید

love سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 17:17

به نظرم حالا بهتر شد.صفحه رو می گم.

خودمم بیشتر این یکیو دوس دارم.اون واقعأ بی ریخت بود

sara malfoy سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 01:17

بعله گلدون جان، من خود سارا اسکاوتم

اینجا من پروفسور پاتر هستم نه گلدون

هرمیون دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 20:00

ریسه قلب اژدها وچوب درخت چنار
و18 CM گروه:گرنجر

متأسفانه اسم هرمیون در بین ثبت نام شدگان داریم.اسم دیگری انتخاب کنید و بعد اقدام کنید تا ثبت نام شوید

sara Malfoy دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 14:48

چوبدستی:16 سانتیمتر چوب بلوط و ریسه قلب اژدها
گروهم که باید مالفوی باشه دیه! نباشه خودم میکشمتون!
بهله! اینجوریاس!

بله دیگه ما رو ترسوندی منم انداختم گروه مالفوی.
پ.ن:احیانأ شما آنتنی گلد و سارا اسکاوت میشناسی؟

پانسی پارکینسون/ملیکا دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 12:12

چوب بلوط و پر دم ققنوس.انعطاف پذیری کم طول17

ثبت نام شدی و گروهت لانگ باتم هست

دراکو مالفوی/ملیکا یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 20:00

چوب بلوط و پر دم ققنوس
ــــــــــــــــــــ
شما به غیر از این چه اسمی پیشنهاد میدهید؟

برای گروهبندی باید بیشتر درمورد چوبدستیت اطلاعات بدی مثل اندازه و انعطاف پذیری و...
در مورد اسم هم چون دراکو اسم پسر اسم پانسی پارکینسون رو پیشنهاد میکنم ولی اسم یه چیز دلبخواه
مشخصات بیشتر چوبدستیت رو که گذاشتی گروهبندیت میکنم
موفق باشی

کارول پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 20:49

گروه:گرنجر
جنس چوب:ریسه قلب اژدها وپر ققنوس

متأسفانه اسمت باید از اسامی داخل فیلم باشه.یک اسم از داخل فیلم انتخاب کن و بگو تا ثبت نام بشی
در ضمن اندازه چوبدستیت رو هم بگو(برای تعیین دقیق گروهت)

کیت پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 20:17 http://tmnt-2001.blogfa.com

وقتی رفتم تو سالن پاتر باید چی کار کنم. لطفا مو به مو توضیح بدید

اونجا میتونی با دوستات چت کنی
فعلأ تنها کاربرد سالن های عمومی همین ولی در ترم آینده بیشتر میشه

love پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 14:47

خیلی صفحه ی جدید بی ریخت شده!

خودمم فکر میکنم خیلی خوب نشده
به نظرت رنگش رو عوض کنم؟

کیت چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 18:57 http://tmnt-2001.blogfa.com

شما لینک شدید و سری هم به ما بزنید و من هم میخوام عضو شم

متأسفانه نمیتونم وبلاگ های خارج از بحث هری پاتر رو لینک کنم

کیت چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 17:59 http://tmnt-2001.blogfa.com

نام:کیم پاتر
چوبدستی:46 سانتی متر از درخت توت وحشی و پر ققنوس
گروه مورد علاقه:پاتر

ثبت نام شدی و گروهت پاتر

love سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 18:09

خب جناب خانم مالفوی
من شماره ی تام رو از دن گرفتم. و او اصرار کرد که ایمیلش را به کسی ندهد.اگر شما این فرم اقای تام فلتون را پر کنید من ایشان رو راضی میکنم.
نام اصلی:
سن:
شغل:
اصلیت:
با تشکر

Astoria Malfoy دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 14:56

جناب لاوپاتر
منظورتونو نفهمیدم رقیب چیه ؟؟؟؟اگه میشه توضیح بدین
مگه یه پیغام گذاشتن چقد وقت میگیره؟!؟!؟توقسمت نظرات ایمیلشو بذارین من که okنمیدم پیغامو ایمیلو همه ببینن!!!!!

love یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 21:16

خانم پروفسور استریا مالفوی اگر وقت کردم که به وبلاگ خودم برم هنر کردم ولی اگه از نظر شما تو این قسنت بذارم رقیب پیدا نمی کنین؟

لونا گرنجر یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 18:44 http://http:/sarekarid.blogfa.com

مرسی ببخشید ولی تو اون دو تا گروه دیگه جا نبود

جا بود ولی مشخصات چوبدستی که دادی باعث شد بیوفتی تو گروه ویزلی

Astoria Malfoy یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 10:17

جناب لاوپاتر:
نه من فقط طرفدارشمو همه آهنگاوعکساشو چه چاپی چه کامپیوتری دارم اگه مشکلی نیست ایمیلشو تو وبلاگم برام بفرستین (وبلاگم همون کلاس وردهای جادوییه)قول میدم به کسی ندمش من عاششششقشم
راستی من خانم(پروفسور) آستوریا مالفوی هستم!!!!

Astoria Malfoy یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 10:16 http://magic-verd-class.blogsky.com

جناب لاوپاتر:
نه من فقط طرفدارشمو همه آهنگاوعکساشو چه چاپی چه کامپیوتری دارم اگه مشکلی نیست ایمیلشو تو وبلاگم برام بفرستین (وبلاگم همون کلاس وردهای جادوییه)قول میدم به کسی ندمش من عاششششقشم
راستی من خانم(پروفسور) آستوریا مالفوی هستم!!!!

لونا گرنجر شنبه 7 دی 1392 ساعت 20:08

چوب دستی : 25 سانتی متر از جنس چوب گردو مغزش از موی تک شاخ انعطاف پذیر
گروه : گرنجر اگه نشد مالفوی
توروخدا هرچی مونده رو خودتون انتخاب کنید

دیگه چیزی نمونده
ثبت نام شدی و گروهت ویزلی هست

love شنبه 7 دی 1392 ساعت 18:04

اق ا یا خانم استریا مالفوی من با دنیل دوست هستم و با سختی ایمیل تام را از او گرفتم اما دن اصرار کرد به کسی ندم ایا شما اشنای او هستید؟

لونا گرنجر شنبه 7 دی 1392 ساعت 13:29 http://www.sarekarid.blogfa.com

الان تمومه (ساقی)

من یادم رفت که دفعه قبلی بگم مشخصات چوبدستیت هم ناقص نوع چوب رو مشخص کن

ساقی جمعه 6 دی 1392 ساعت 23:24 http://sarekarid.blogfa.com

مغزش از موی تک شاخ و 25 سانی متر

اسمت باید از اسامی داخل فیلم باشه

لونا ویزلی جمعه 6 دی 1392 ساعت 21:29

چوبدستی من 46سانتی متر و از چوب تنه ی درخت توت وحشی  و پر ققنوس است

کدومشو قبول کنم؟اینو یا قبلی رو

لونا ویزلی جمعه 6 دی 1392 ساعت 20:44

چوب دستی من 46 سانتی متری است واز ریسه ی قلب اژدها و چوب درخت توت وحشی درست شده است

کدومشو قبول کنم؟اینو یا بعدی رو

مهدی جاهد جمعه 6 دی 1392 ساعت 12:42

من دوست دارم در گروه هریپاتر باشم چب دستیم از جنس چوب دستی ام از پر ققنوس و ریسه ی قلب اژدها باشه انعطاف پذیر 30سانتی

مغز چوبدستیتون نمیتونه 2 تا باشه باید یکیش رو انتخاب کنید.و چوب چوبدستیتون رو هم مشخص کنید.یک اسم هم از داخل فیلم انتخاب کنید

ساقی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 23:08 http://sarekarid.blogfa.com

هرمانی چوب دستی از جنس چوب گردو

شما مغز چوبدستی و اندازه چوبدستیتون رو هم بگید تا ثبت نام بشید

love پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 22:22

خواهشا منو گروه پاتر کنین وگرنه من نی رم.

مشخصات چوبدستی که دادی تو رو تو گروه لانگ باتم انداخت.دیگه هم در این باره بحثی نداریم

میکاییل سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 19:21 http://mekill-ghaiy@gamil.com

من در گروه پاتر و جنس چوب دستی از چوب کاج و ریسه قلب اژدها

شما یک نام از اسامی داخل فیلم انتخاب کنید تا ثبت نام شوید

Astoria Malfoy سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 17:14

آقایاخانم لاوپاتر:
اگه واقعا بادنیل دوستی !میتونی ایمیل خصوصی تام فلتونو گیر بیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Astoria Malfoy شنبه 30 آذر 1392 ساعت 16:50

اگه جلسه ی اول نرسیدم که سعی میکنم برسم میشه یه روز کلاس جبرانی بذاریم یا تویه روز 2تاجلسه رو درس بدم؟؟؟؟؟؟

اینجور مسائل بمونه برای وقتی که ترم جدید شروع شد....البته اه با تاریخ تدریست مشکل داشتی میتونم عوضش کنم

love جمعه 29 آذر 1392 ساعت 17:05


چرا لانگ باتم اخه؟
من چون واقعنی با دنیل دوست هستم گروه پاتر رو می حوام.

مشخصات چوبدستی که دادی باعث شد تو گروه لانگ باتم بیوفتی.

love جمعه 29 آذر 1392 ساعت 16:52

نمی شه گروهمو عوض کنین؟از این بدتر می تونستید.واقعا که!منو از این سایت ناامید کردید خواستم 3 نفر دیگه هم معرفی کنم.

love جمعه 29 آذر 1392 ساعت 09:58

دستتون درد نکنه !
تو کدوم گروه؟

لانگ باتم

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 18:52

وای.....نمیشه یکم دیرتر؟؟؟؟؟؟

نه
اگه نمیتونی میتونم مرخصی رد کنم برات

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 17:50

یه سوال؟اگه دانش آموز میموندم آخرش توکدوم گروه میفتادم؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم.....باید مشخصات چوبدستیت رو میدیدم

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 17:44

من تا 30 یا چندروز بعدپایان دی نیستم امتحانام شروع شده فقط برای اطلاع رسانی گفتم.ولی خودمو واسه شروع ترم میرسونم .کی شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟لطفا تاریخ دقیق؟؟؟؟

دقیقأ نمیدونم........خیلی معلوم نیس ولی احتمالأ از 7 و 8 بهمن

love پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 14:33

سلام.
اسمم لاو پاتر است.
جنس چوبدستی:از جنس درخت بلوط باشه داخلش موی تکشاخ و پر ققنوس باشه.انعطاف پذیر و 23 cm باشه.
گروه مورد علاقه:پاتر
مرسی!

داخلش فقط یک نوع پر میتونه باشه......من موی تکشاخ رو گرفتم و گروهت لانگ باتم هست

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 19:10

سلام من لاو پاتر هستم و جنس چوب دستی ام از مو ی تک شاخ و پر ققنوس باشه.چوبم انعطاف پذیر باشه و 24 cm باشه.
تو گروه پاتر باشم.

مشخصات چوبدستی شما ناقص است لطفأ مشخصات چوبدستیتان رو درست وارد کنید

love چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 19:05

سلام دستتون درد نکنه!

haMID چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 14:08

اسم سالازار جنس چوبدستی چوب یاس کبود مغز ریسه ی قلب اژدها گروهموردعلاقه مالفوی

با این که تا فردا نمیشه ثبت نام کرد ولی ثبت نام میکنم......
شما ثبت نام شدید و گروه شما مالفوی است

love جمعه 22 آذر 1392 ساعت 16:29

ببخشید می دونید چرا این قدر اصرار دارم؟چون کهمن هفتهی دیگه می یام ایران و چون ایران محل زندگی ام نیست دسترسی به اینتر نت رو ندارم.

اگه میدونی هفته دیگه نمیتونی اقدام کنی همین امروز فردا مشخصاتت رو بده بعد از اینکه ترم 3 تموم شد خود به خود ثبتت میکنم
ولی چون توی دی ترم جدید نداریم خیلی نمیخواد عجله کنی

love جمعه 22 آذر 1392 ساعت 16:04

دستتون درد نکنه!
i love u

love جمعه 22 آذر 1392 ساعت 12:47

عجله کنید.
مطمینید من تا هفته ی دیگه ثبت نام می شم؟

بله ثبت نام میشی

love پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 22:36

هفته تموم شد؟
ببخشیدا اخه من خیلی عجله دارم.

اون هفته آخرین امتحان ترم 3 هست
تازه یه نکته جالب توجه اینه که تو ماه دی ترم جدید نداریم

love پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 15:09

می شه یه کم زود تر بجنبین؟
من از ترم عقب افتادم!

ترم 4 که هنوز شروع نشده
اون هفته مشخصاتت رو بده تا ثبت نام بشی و از ترم 4 میتونی در این مدرسه تحصیل کنی

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 14:53

باشه سعی میکنم ازدستم در نره ولی اگه رفت معذرت،
راستی معرفی به بچه هایادتون نره

باید بگم به هیچ وجه نباید طلسم های دوئل رو تدریس کنید در غیر اینصورت....
باشه وقتی خواسم کارنامه ها رو بدم اعلام میکنم

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 13:57 http://magic-verd-class.blogsky.com

یه سوال:
من میتونم سرکلاس وردهای دوئلوهم یاد بدم؟البته آواداکداورا رو فقط واسه اطلاع بیش تر بذارم؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه
دوئل و غیره مربوط به درس جادو برای مبارزه هست که پروفسور کارکاروف دبیر اون
شما باید طلسم های کاربردی رو یاد بدید(مانند"وینگاردیوم له ویوسا"/سی لنسیو/اکیو و...) و به هیچ وجه طلسم هایی برای مبارزه رو آموزش ندید

love سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 17:10

ببخشید منظورتون کدوم هفته اس؟

هفته آینده

love دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 17:39

سلام.من لاو پاتر هستم.
جنس چوب دستی ام از پر ققنوس و ریسه ی قلب اژدها باشه.
تو گروه پاتر باشم.

متأسفانه شما باید تا اون هفته صبر کنید
بعد اقدام کنید تا ثبت نام شوید

عباس قارلقی شنبه 16 آذر 1392 ساعت 16:15

چوب دستی رو باید از کجا تهیه کنم

سلام بر شما دوست عزیز
باید بگم نمی تونید چوبدستی رو از جایی تهیه کنید
ما اینجا به معنای واقعی کلمه جادو نمی کنیم.
اینجا محلی برای تفریحات بعد از مدرسه است
برای اینکه بیشتر متوجه منظورم بشی میتونی یه سری به کلاس های مدرسه که آدرس اون در گوشه سمت راست بالا هست بزنی.
اگه مایل به تحصیل در این مدرسه بودید اون آخر هفته نام و نوع چوبدستیتون رو بگید تا ثبت نامتون کنم

Astoria Malfoy جمعه 15 آذر 1392 ساعت 15:33

آره منم آهنگاشودارم صداش خیلی قشنگه مگه شما نمیدونستین؟!؟!؟!؟!

نه

لونا لاوگووووووود جمعه 15 آذر 1392 ساعت 14:28

آیا می دانی تام فلتون یاهمون دراکومالفوی خواننده هم هست؟!
من آهنگاشودارم صداش خیلی باحاله!!!!!!!

نه نمیدونستم ممنون بایبت گفتنش

سام پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 21:09

ببخشید من ثبت نام شدم؟؟؟

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 3یعنی حدودأ 1 هفته دیگه صبر کنی
بعد اقدام کن مطمئن باش ثبت نام میشی

سام پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 19:06

سلام
گروه هری پاتر
چوب درخت بلوط با مغز قفنوس
نام هرماینی فلامل

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 3یعنی حدودأ 1 هفته دیگه صبر کنی
بعد اقدام کن مطمئن باش ثبت نام میشی

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 17:25

وااااااااااااااای شماکه اون موقع گفتین سه هفته دیگه!!!!!!
به چه کسایی فکر کردین که حدس زد؟!؟!؟

گفتم 3 هفته دیگه میتونی ثبت نام کنی ولی نگفتم 3 هفته دیگه ترم شروع میشه
.............
هرمیون/جسیکا آلبا/جانی دپ/تام فلتون

Astoria Malfoy پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 16:01

تواون سایته رفتین؟چه طور بود؟
راستی دقیقا چه تاریخی کلاسا شروع میشه که من همینجوری الکی نیام نرم؟!؟!؟
یه سوال دیگه واسه ترم جدیدوامتحاناش باید درسای ترم قبل روهم بخونیم؟!؟!؟!؟

بله رفتم خیلی فوق العاده بود
کلاس ها احتمالأ از اول دوم بهمن شروع میشه
برای آمادگی بیشتر بله ولی برای امتحانات نه

ali جمعه 8 آذر 1392 ساعت 18:42 http://samrd.blogfa.com

salam man easmamo ali potter mizaram
bache migan ghiafam shabih harry potter hast
ghoruh potter
va
emialamam samrd200046@yahoo.com hast
bye

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 3 یعنی حدودأ 3 هفته دیگه صبر کنی
بعد اقدام کن مطمئن باش ثبت نام میشی

Astoria پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 13:19

باشه،آستریا خواهره کوچیکه دافنه گرین گراسه که اونم اسلیترینیه!
چه جالب!ویکی پدیا عجب چیزایی میذاره!شرط میبندم خود دراکو هم ازاین موضوع روحش خبرنداره!

Scorpios پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 09:30

توویکی پدیا نوشته آخرش با آستریاگرین گراس ازدواج میکنه!اسکور بهتره یا آستریا؟؟اسممو چی بذارم؟

اسمت کاملأ شخصیه ولی اگر نظر منو میخوای چون خودتم دختری به نظرم آستریا بهتر باشه

Scorpios پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 09:06

نه..........!من از پانسی خوشم نمیاد! بذاربرم تو ویکی پدیا،اونجا اسمه زنش بود!

Scorpios چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 21:36

گفتم شاید چون شخصیت موردعلاقتونه گذاشتین،چون من خودم دخترم ولی چون دراکو دختر نداره مجبور شدم اسم پسرشو بذارم!اسم دوست دختر یازن دراکو چیه؟

پانسی پارکینسون

Scorpios چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 21:12

یه سوال میشه اگه یه وقتی امتحان مشنگی داشتم مرخصی بگیرم؟

تو امتحانا نمیوفته کلاسا

Draco Malfoy چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 16:17

سلام پروفسور،من میخواستم بگم که هر وقت خواستی ثبت نامم کنی به اسمه اسکورپیوس مالفوی ثبتم کن چون شماهاکه رزی و آلبوس سوروسین منم مثه شما بچه ی شخصیت موردعلاقم میشم،من همون Draco Malfoyam ولی میخوام اسممو عوض کنم،باشه؟

خیلی خوب فقط از این به بعد هم به جا draco malfoy بنویس skorpios malfoy

Draco Malfoy چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 14:42

حالا نمیشه سه هفته دیگه خودت ثبت نامم کنی باز من نیام ثبت نام؟
راستی دوتا پیشنهاد برای عالی ترترترتر شدن مدرسه دارم:
۱.به جای اینکه بچه ها سریع اخراج شن مثلاباغایب شدنشون امتیاز ازگروش کم کن،اگه مثلااون شخص باعث شد۱۰۰امتیازازگروش کم بشه اون موقع اخراج بشه.
۲.من خودم توبلاگ اسکای عضوم،میتونم یه کتابخونه واسه مدرسه درست کنم،البته یه فرقی باکتابخونه هاگوارتز داشته باشه،اونم این که توش کتاب های وحشتناک وتخیلی واسه نوجوونا معرفی کنم(فقط معرفی، نه دانلود)که البته هری پاترا اول ازهمه معرفی بشه

مثل اینکه یه دانش آموز فعال برای ترم بعد داریم
1-اخراج بچه ها قطعیه و هیچ تجدید نظری هم نداره
2-فکر خوبیه ولی مربوط به مدرسه نیست.میتونی وبلاگی درست کنی و کتابی درباره مدرسه بنویسی(اگه خواسی درمورد تاریخچه مدرسه اطلاعات بیشتری کسب کنیدر خدمتم(توی پست اول روزنامه مدرسه هم یه اشاره هایی شده
ولی هر جور میدونی اسکورپیوس

Draco Malfoy سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 22:17

باشه،ولی اگه توگروه مالفوی نیفتم میگم بابام(لوسیوس)بیاد زیرآبتونو بزنه!ناسلامتی من یه مالفویم باید هرچی میخوام داشته باشم!

میکاییل سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 19:06 http://mekill-ghaiy@gamil.com

این مدرسه بوباتون کجا هست در ایران است یا در خارج

روی یه دریاچه در حومه لندن
برای اطلاعات بیشتر به روزنامه مدرسه مراجعه کنید

Draco Malfoy سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 17:10

چوب درخت گردو موی تک شاخ
گروه مورد علاقه:مالفوی
اگه توگروه مالفوی نیفتم خودمومیکشم!
اگه بخوام سرپرست بخش مالفوی بشم باید چیکار کنم؟

اگه بخوای سرپرست بشی باید استاد بشی
ولی درمورد ثبت نام هم باید بگم فعلأ ثبت نام نداریم 3 هفته دیگه دوباره اقدام کن تا ثبت نام شید

میکاییل سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:59 http://mekill_ghaiy@gamil.com

میایید دنبالم یا باید خودم بیام لطفا بگویید

خودت باید بیای دیگه

میکاییل دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 18:01 http://mekill_ghaiy@gamil.com

از تابستان است

نه
این ترم که تموم بشه برای امتحانات یه یک ماهی ترم جدید نداریم بعد دوباره از تو بهمن شروع میکنیم

هرمیون پاتر دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 16:54

از جنس چوب گردو با مغز پر ققنوس 27 سانتی متر و انعطاف پذیر گروه مورد علافه:گرنجر

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 3 یعنی حدودأ 3 هفته دیگه صبر کنی
بعد اقدام کن مطمئن باش ثبت نام میشی

میکاییل دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:50 http://mekill_ghaiy@gamil.com

از کی اغاز میشود لطفا بگویید

شما از روز 21 آذر به بعد میتوانید ثبت نام کنید

کاترین پاتر یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:24

گروه مورد علاقه:پاتر
چوب دستی:بلوط با پرققنوس

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 3 یعنی حدودأ 3 هفته دیگه صبر کنی
بعد اقدام کن مطمئن باش ثبت نام میشی

البوس پاتر یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:03

از جنس چوب گردو با مغز پر ققنوس30 سانتی متر و انعطاف پذیر گروه مورد علافه:پاتر

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 3 یعنی حدودأ 3 هفته دیگه صبر کنی
بعد اقدام کن مطمئن باش ثبت نام میشی

*کامیلیا* یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:56

الان این یعنی چی؟

میکاییل جمعه 1 آذر 1392 ساعت 08:54 http://mekill_ghaiy@gamil.com

جنس چوب دستی من از چوب درخت کاج با مو اسب تک شاخ

متأسفانه شما باید تا پایان ترم 3 یعنی حدودأ 3 هفته دیگر صبر کنید بعد اقدام کنید مطمئن باشید ثبت نام میشوید

هری پاتر پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 12:34

نام هری پاتر جنس چوب درخت جنگلی مقز ریسه ی قلب ازدها

متأسفم هری
باید تا پایان ترم 3 یعنی حدودأ 3 هفته دیگه صبر کنی.بعدش اقدام کن مطمئن باش ثبت نام میشی

سامان چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 18:25

سلام چجوری ثبت نام کنم

سلام و درود بر شما دوست عزیز
متأسفانه شما دیر اقدام کردید و باید تا پایان تر 3 صبر کنید
شرایط دقیق ثبت نام هم در این لینک هست
http://bobaton-magicschool.blogsky.com/1392/04/03/post-1/

هرمیون گرینجر یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:12 http://harrypoter.blogfa.com

ازچوب درخت الوچه با مغز رگ قلب اژدها

درود بر شما دوست عزیز
شما ثبت نام شدید و گروه شما مالفوی است
پ.ن:از آنجا نام یکی از دانش آموزان هرمیون است ختمأ از نام"هرمیون گرنجر"استفاده کنید

دابی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 18:32

اسم:دابی
جنس درخت بلوط27.5سانتی متر بامغز پر ققنوس
گروه:پاتر

درود بر شما دوست عزیز
شما ثبت نام شدید و گروه شما گرنجر است

سلامی بس بزرگ وارانه به شما صاحب مقام و صاحب منسب مدرسه ی بوباتون
با افتخاری بس عالی به شما دوشیزه محترمه گویم
امیدوارم مرا بس اکرام داشته و به من ارزانی بخشید
بزارید بریم سر اصل مطلب بنده آقای MUA از شما دعوت و خواستارم که قدوم مبارکتان را در مدرسه ی سحر و جادوگری دنیلاوند بگذارید و در انجا تدریس کنید
لازم به ذکر است دروسی که ما در انجا تدریس می کنیم بس واقعی است پس اگر دوستار این بود که این علم ناب را بیاموزید به مدرسه ما مراجعه کنید
با تشکر
مدیر محترم و عالیقدر مدرسه ی علم و فنون جادوگری دنیلاوند

من مردم عزیزم
من توی مدرسه دیگه ای نمی تونم تدریس کنم چون کار های مدرسه خودم زیاده ولی امیدوارم مدرسه خوبی داشته باشی

جینی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 17:25

امتحان بعدی پنجشنبه است یا جمعه؟

5شنبه و جمعه هر دو امتحان دارید
توی مدرسه نوشتم

دابی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 16:25

اسم:دابی
جنس درخت بلوط27.5سانتی متر بامغز پر ققنوس
گروه:پاتر

سلام بر شما دوست عزیز
متأسفانه شما باید تا جمعه صبر کنید بعد اقدام کنید مطمئن باشید ثبت نام میشوید

♥جینی♥ سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 21:03

مگه امرکز امتحان نداشتیم؟

4شنبه امتحان دارین

م.ط دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 12:25

هری پاتر
چوبدستی جنس یاس کبود
مغز پرققنوس
نام چوب دستی ابر عصا

شما باید تا جمعه صبر کنی بعدش اققدام کنید تا ثبت نام شوید

هری پاتر پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 15:38

نام هری پاتر
چوبدستی ازجنس پرققنوس
گروه مورد علاقه پاتر

شما باید تا پایان ترم 2(تا پایان اون هفته)صبر کنی
اونوقت دوباره اقدام کن
مطمئن باش ثبت نام میشی

هری چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 19:02

کی شود بیش تر در باره طریقه درس دادن و... توضیح دهید

همین الان
اینجا یک دنیای فانتزی در فضای مجازیه.ما اینجا کلاس های مختلفی داریم که آدرس این کلاس ها در گوشه ی سمت راست بالا هست.در هر کدوم از این کلاس ها معلم مربوطه درس خودش رو می گه و شاگردان در قسمت نظرات تکلیف مربوط به آن را می نویسند.اگر تکلیف نداشتند فقط حاضری(نوشتن کلمه حاضر در قسمت نظرات)می زنند.و اینگونه ما علم جادوگری می آموزیم.اگه بخوای ثبت نام کنی باید تا پایان ترم 2 صبرکنی بعد دوباره اقدام کنی آنگاه ثبت نام می شوی
موفق باشی

الناز موسوی محب سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 21:23 http://www.vebstiudentblogfa.ir

lمن چوب دستی ندارم نمی دونم باید از کجا تهیه کنم ودست دارم عضو گروه hari poter باشم

متأسفانه باید تا پایان ترم 2 صبر کنی بعد دوباره اقدام کن تا ثبت نام بشی
یه توضیح مختصری هم میدم که دچار اشتباه نشی
چوبدستی فقط ابزاری برای تعیین گروه
اینجا ما درس میدیم ولی به معنای واقعی کلمه جادو نمی کنیم
چوبدستی نداریم/جاروی پرنده ای سوار نمی شیم و دوئل نمی کنیم
و خیلی چیزای دیگه ای که ما دوستشون داریم ولی واقعیت نداره
و همه اینها توی صفحه مانیتور اتفاق می افته

hermioni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 02:03

dge sabte nam nemikonid?

تا پایان ترم نه

amirahmadi شنبه 27 مهر 1392 ساعت 00:17 http://sujuyaganeh.blogfa.com

نام:jamas
گروه:potter
نوع چوبدستی:چوب بلوط و پر دم ققنوس

سلام
شما ثبت نام شدید وگروه شما لانگ باتم است

hermioni پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:26 http://z-diep.blogfa.com

nemishe dostam to gorohe pater bashe???
faghat ye danesh amoz kam darid???

درود
گروه بندی بر اساس چوبدستی انجام میشه و چوبدستی هم دروغ نمی گه مگه نه؟

eLena hermainy پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:28 http://www.die z-p.mihanblog.com

man az tarafe hermion omadam
chobam27cm chobe kaj va moye asbe takshakh
goroham potter bashe

خیلی خوش آمدی
شما ثبت نام شدید و گروه شما گرنجر است

مرلین پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 09:18

شجاع ونترس جنگنده و تسلیم نشده
وچوب دستیش از یک موی تک شاخ وققنوس است

سلام و درود بر شما دوست عزیز
جنس چوب چوبدستیتان بگویید تا ثبت نام شوید
موفق باشید

hermioni یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:25 http://z-diep.blogfa.com

chobam 25cm
az chob balot va por ghoghnos age mishe mikham to goroh potter basham

سلام و درود بر شما دوست عزیز
شما ثبت نام شدید و گروهتون پاتر
موفق باشید

النا بلک جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 18:49

سلام من برای هاگوارتز هم ثبت نام کردم.اگه میشه اینجا هم ثبت نام کنم جنس چوبم چوب کاج با مغز موی تک شاخه!اگه میشه برای ثبت نام من اجازه بگیرید!

اجازه نمیخواد دانش آموزان هم زمان میتونن در چند مدرسه تحصیل کنن/شما ثبت نام شدید و گروه شما گرنجر است/موفق باشید

شبنم یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:38 http://magicministry.blogfa.com/

بوباتون
اون وقت اسم گروه ها از دانش آموزای هاگوارتزه!!

اصلا میدونید خصوصیت مدرسه بوباتون چی بود؟؟
پسرا ثبت نام نمیشدن:)))

هرکس خواست بیاد به هاگوارتز!
ادرس وزارتخونه رو گذاشتم
3 تا مدرسه برتر ایران توش لینکند

اولا:توی فیلم 4 نشون میده که فقط دانش آموزان زن در این مدرسه تحصیل میکنند ولی در کتاب هری پاتر و جام آتش2 فصل 23 خلاف این ثابت میشه/هاگوارتز هم زیاد داریم فقط مال شما نیست

nevil longbottem سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 23:55 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

سلام در مورد پیشنهادت فکر کردم و به این نتجه رسیدم که بهتره به جایه داستان بعدی فصل آخر داستان درمورد این باشه/چون این ایده یک داستان کامل نیست/اگه موافق بودی بگو

قبوله/فقط نویل یه جوری با شکوه باشه دیگه همونجوری که طی کردیم

انا جینورا ویلیامز پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 12:18

سلام با عرض پوزش من از تدریس منصرف شدم

ممنون که اطلاع دادید/موفق باشید

دنت ولدمرت دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 15:52

خیلی خوبه

چی خوبه؟

سارا چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 16:38

سلام
پیشنهاد میکنم حتماحتما قالب رو عوض کنید قالب بدیه

لی لی میشل جکسون سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 13:30

با سلام خدمت مدیر می خواستم ببینم چه جوری میشه تو سالن ها چت کرد ؟

درود/هر کی وارد سالن ها بشه ناخودآگاه وارد چت روم آن نیز میشود/تعداد افراد آنلاین در چت روم و خود چت روم در گوشه سمت چپ و پایین قرار دارد

انا جینورا ویلیامز شنبه 29 تیر 1392 ساعت 11:13

ببخشید پروفسور من بد بخت نه ایمیل دارم نه ویلاگ متاسفانه من در مراحل ساخت ایمیل با مشکل بر خرد کردم حالا می گویید چه کار کنم؟

درود/در باره ایمیل باید حتما بسازید/و در مورد ساخت وبلاگ میتونید به لینک های زیر بروید و به ساده ترین شکل وبلاگ خودتون رو بسازید.البته برای ساخت وبلاگ داشتن ایمیل الزامیست
http://www.blogsky.com/
http://www.blogfa.com/

hamid شنبه 29 تیر 1392 ساعت 10:28

اصن این اموزشها چین؟؟؟

ما در اینجا جادو میآموزیم/این جا یک فضای مجازیست که به پرنده خیال افراد این اجازه را میدهد به هر سو پرواز کند

انا جینورا ویلیامز پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 13:03

سلام بر مدیر مدرسه من تصمیم گرفتهام که معجون سازی را تدریس کنم وچوب من 27س م و پر ققنوس است '

درود بر پروفسور ویلیامز/شما کافیست یک وبلاگ برای تدریس این درس درست کنید و آدرسش را در اختیار من بگذارید(وبلاگ فقط برای تدریس درس معجون ها استفاده شود و هیچگونه مطلب متفرقه ای در آن نگزارید)
به غیر از آدرس کلاس ایمیل خود را نیز بنویسید/موفق باشید

لی لی میشل جکسون یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 13:32

ببخشید قرار بود منو ثبت نام کنید چی شد ؟ اگه خصوصیات من یاوتون رفته چوبدستی من از جنس چوب یاس کبوده و سیز ده نیم سانته و ریسه موی اسب تک شاخه و درس خونو م و زیاد شجاع نیستم. با احترام فراوان لی لی میشل جکسون.

درود/ شما ثبت نام شدید/اسم شما در لیست ثبت نام شدگان هست./موفق باشید.

دوست عزیزم.به نظر مدرسه ی جالبی میاد...این هم شماره ی مجوز: 21 (بیست و یک)
در حفظ و نگهداری این شماره کوشا باشید و نگذارید کسی از آن مطلع شود
(نوآوری در مدرسه و نوع درسها فراموش نشود/درسها نباید تکراری باشد)

رزی ویزلی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 23:32

سلام پیشنهادم اینکه دعوت نامه برای دیگران بفرستید تنها به مدارس نه بلکه تمام وبلاگها

درود/خیلی ممنون از پیشنهادتون به نظر پیشنهاد خوب و مفیدی میاد/من این پیشنهاد را عملی میکنم/موفق باشید

رزی ویزلی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 18:31 http://www.danaaa.blogfa.com

از چوب گردو و پرققنوس 27 سانتی متر و انعطاف پذیره.دوست دارم تو گروه ویزلی باشم

درود بر شما جادو آموز عزیز /شما ثبت نام شدید و گروه شما ویزلی هست/به محض آن که تعداد دانش آموزان به 15 برسد و دست کم برای 5 درس استاد پیدا شود کلاس ها شروع میشود/موفق باشید

فرد لسترج سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 15:41

از چوب بلوط وحشی با بر ققنوس

عضویت شما پذیرفته شد و گروه شما گرنجر است/به محض آن که تعداد دانش آموزان به 15 برسد و دست کم برای 5 درس استاد پیدا شود کلاس ها شروع میشود/موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد